ETHELEO: Καμπάνια λανσαρίσματος από την Digital Strategy

Την Digital Strategy επέλεξε το brand ΕΤΗELEO για την πρώτη του launch καμπάνια.

Με κεντρικό μήνυμα: «Από το σκοτάδι στο φως..!» και το hashtag «Choose Happiness», το όραμα της ιδρύτριας Βάσιας Λαζαρίδου για μια ολιστική προσέγγιση και αποδοχή του σώματος μας, πάει το well being ένα βήμα παρακάτω. Τα γυρίσματα της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν στο περίφημο γεφύρι της Πορτίτσας στα Γρεβενά.

Το δημιουργικό concept υπογράφει η Digital Strategy και ο Art Director Μανώλης Ζαχαριουδάκης. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, digital και social μέσα.

Η Etheleo είναι μια οικογενειακή επιχείρηση παραγωγής αιθέριων ελαίων, ανθόνερων και καλλυντικών που παράγονται από δικές της καλλιέργειες αρωματικών φαρμακευτικών φυτών. Όραμά της είναι η δημιουργία φυσικών προϊόντων, χωρίς χημικά και προσμίξεις, που αναδεικνύουν τον πλούτο της γης της δυτικής Μακεδονίας. Η εταιρεία διαθέτει καθετοποιημένη παραγωγή, έχοντας με αυτό τον τρόπο τον πλήρη έλεγχο σε όλα τα στάδια από τη καλλιέργεια και την απόσταξη των πρώτων υλών μέχρι τη συσκευασία και το δίκτυο διανομής των τελικών προϊόντων

Πηγή: https://www.advertising.gr

 

Θεοφάνια: Οι τολμηροί βουτηχτάδες, τα Ραγκουτσάρια και τα έθιμα που αναβιώνουν στη Βόρεια Ελλάδα

Ραγκουτσάρια, Φωταράδες, Καμήλες και το κάψιμο των καλικάντζαρων είναι ορισμένα από τα έθιμα των Θεοφανίων, που έχουν «ρίζες» βαθιά κρυμμένες στους αιώνες και μαζί με τους

Read More »

Η “Πρωτάγιαση” της Παραμονής των Θεοφανείων στον Ιερό Ναό Αγίου Στεφάνου Πτολεμαΐδας! (της Κούλας Πουλασιχίδου)

Παραμονή των θεοφανείων σήμερα και όπως σε όλες τις Εκκλησίες, εψάλλη η Ακολουθία της” Πρωτάγιασης” ή του Μικρού Αγιασμού και στον Ιερό Ναό Αγίου Στεφάνου

Read More »
X