Δυναμική ήταν η παρουσία του Ξινού Νερού στη «Food Expo 2025», που πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 10 Μαρτίου στο Metropolitan Expo της Αθήνας. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η επιχείρηση παρουσίασε τις επόμενες κινήσεις της επιχείρησης, εστιάζοντας στην ανάπτυξη και τη διεθνή της επέκταση.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της έκθεσης, ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης κάλεσε στη σκηνή τον Πρόεδρο της Ξινό Νερό Α.Ε., κ. Χρήστο Θωμαΐδη, τον Δήμαρχο Αμυνταίου, κ. Ιωάννη Λιάση και την Αναστασία Μουστάκα, Εμπορική Διευθύντρια της ProDrinks, προκειμένου να αναλύσουν case study πίσω από την επιτυχία του Ξινού Νερού και τη στρατηγική ανάπτυξή του.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, έγινε εκτενής αναφορά στην ιστορία, τη διαχείριση και τη μελλοντική στρατηγική της επιχείρησης. Ο Δήμαρχος Αμυνταίου τόνισε τη σημασία του Ξινού Νερού ως «θησαυρού» για την περιοχή και επεσήμανε πως η σωστή διαχείριση της επιχείρησης είναι το κλειδί για τη διαρκή επιτυχία της.
Αν και συχνά οι δημοτικές επιχειρήσεις θεωρούνται μη βιώσιμες, η συγκεκριμένη έχει αποδείξει πως με οργάνωση και στρατηγικό σχεδιασμό μπορεί να λειτουργεί ανταγωνιστικά και βιώσιμα.
Νέα Επένδυση
Επίσης αναφέρθηκε το μεγάλο επενδυτικό σχέδιο που βρίσκεται σε εξέλιξη, δηλαδή η κατασκευή νέας μονάδας εμφιάλωσης, η οποία θα επιτρέψει τον διπλασιασμό της παραγωγής και τη δυναμική είσοδο της εταιρείας σε νέες αγορές. Η μονάδα θα είναι σύγχρονη και περιβαλλοντικά φιλική, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αυξημένης ζήτησης. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, με χρηματοδότηση από τον Αναπτυξιακό Νόμο και ίδια κεφάλαια.
Με τη νέα αυτή επένδυση, η επιχείρηση στοχεύει στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης και στην περαιτέρω ανάπτυξή της, ενώ οι πωλήσεις παρουσιάζουν ήδη αυξητική τάση. Μάλιστα σημειώθηκε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Αμερική, από Καναδά και Αυστραλία ενώ η παραγωγή αναμένεται να τετραπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια.
Η επιχείρηση σχεδιάζει να ενισχύσει την παρουσία της στις διεθνείς αγορές, εκμεταλλευόμενη τη μοναδικότητά της ως φυσικό ανθρακούχο νερό. Η συσκευασία του προϊόντος θα διατηρηθεί, καθώς έχει καθιερωθεί ως αναγνωρίσιμο στοιχείο της ταυτότητάς του, ενώ εξετάζονται νέες σειρές προϊόντων και καινοτόμες μορφές συσκευασίας.
Δείτε στο βίντεο μετά από 4:06:00