Το Ξινό Νερό στη «FoodExpo 2025»: Νέα μονάδα παραγωγής και αναπτυξιακές προοπτικές

Δυναμική ήταν η παρουσία του Ξινού Νερού στη «Food Expo 2025», που πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 10 Μαρτίου στο Metropolitan Expo της Αθήνας. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η επιχείρηση παρουσίασε τις επόμενες κινήσεις της επιχείρησης, εστιάζοντας στην ανάπτυξη και τη διεθνή της επέκταση.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της έκθεσης, ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης κάλεσε στη σκηνή τον Πρόεδρο της Ξινό Νερό Α.Ε., κ. Χρήστο Θωμαΐδη, τον Δήμαρχο Αμυνταίου, κ. Ιωάννη Λιάση και την Αναστασία Μουστάκα, Εμπορική Διευθύντρια της ProDrinks, προκειμένου να αναλύσουν case study πίσω από την επιτυχία του Ξινού Νερού και τη στρατηγική ανάπτυξή του.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, έγινε εκτενής αναφορά στην ιστορία, τη διαχείριση και τη μελλοντική στρατηγική της επιχείρησης. Ο Δήμαρχος Αμυνταίου τόνισε τη σημασία του Ξινού Νερού ως «θησαυρού» για την περιοχή και επεσήμανε πως η σωστή διαχείριση της επιχείρησης είναι το κλειδί για τη διαρκή επιτυχία της.

Αν και συχνά οι δημοτικές επιχειρήσεις θεωρούνται μη βιώσιμες, η συγκεκριμένη έχει αποδείξει πως με οργάνωση και στρατηγικό σχεδιασμό μπορεί να λειτουργεί ανταγωνιστικά και βιώσιμα.

Νέα Επένδυση

Επίσης αναφέρθηκε το μεγάλο επενδυτικό σχέδιο που βρίσκεται σε εξέλιξη, δηλαδή η κατασκευή νέας μονάδας εμφιάλωσης, η οποία θα επιτρέψει τον διπλασιασμό της παραγωγής και τη δυναμική είσοδο της εταιρείας σε νέες αγορές. Η μονάδα θα είναι σύγχρονη και περιβαλλοντικά φιλική, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αυξημένης ζήτησης. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, με χρηματοδότηση από τον Αναπτυξιακό Νόμο και ίδια κεφάλαια.

Με τη νέα αυτή επένδυση, η επιχείρηση στοχεύει στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης και στην περαιτέρω ανάπτυξή της, ενώ οι πωλήσεις παρουσιάζουν ήδη αυξητική τάση. Μάλιστα σημειώθηκε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Αμερική, από Καναδά και Αυστραλία ενώ η παραγωγή αναμένεται να τετραπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια.

Η επιχείρηση σχεδιάζει να ενισχύσει την παρουσία της στις διεθνείς αγορές, εκμεταλλευόμενη τη μοναδικότητά της ως φυσικό ανθρακούχο νερό. Η συσκευασία του προϊόντος θα διατηρηθεί, καθώς έχει καθιερωθεί ως αναγνωρίσιμο στοιχείο της ταυτότητάς του, ενώ εξετάζονται νέες σειρές προϊόντων και καινοτόμες μορφές συσκευασίας.

Δείτε στο βίντεο μετά από 4:06:00

Γύριζαν ερωτική ταινία στη Χαλκιδική, αλλά οι αστυνομικοί τους πέρασαν για μικροπωλητές και τους συνέλαβαν (video)

Απίστευτη υπόθεση! Δύο Αφρικανοί και μία γυναίκα, βουλγαρικής καταγωγής, συνελήφθησαν σε ερημική παραλία της Βορείου Ελλάδος μετά από “παρεξήγηση” των Αρχών που τους πέρασαν για

Read More »

Εκλογές Κεντρικής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ / Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας – Αυτά είναι τα νέα μέλη (λίστα)

Ψήφισαν συνολικά 20.145 μέλη (14.166 με φυσική παρουσία και 5.979 με την ηλεκτρονική διαδικασία) – Η λίστα με τα αποτελέσματα Ανακοινώθηκαν από την Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή τα

Read More »

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Συνέδριο Οίνου στο Αμύνταιο – Η Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού οινικού χάρτη

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Οίνου, «Τα Οινοπέδια των Λιμνών: Οίνος – Τόπος – Άνθρωποι», το οποίο πραγματοποιήθηκε 27-29 Ιουνίου, στο Αμύνταιο Φλώρινας και

Read More »

Πανεπιστήμια Αριστείας – 74 νέα κοινά Μεταπτυχιακά Προγράμματα μεταξύ ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων ενεκρίθησαν

Τα οριστικά αποτελέσματα της αξιολόγησης που έγινε από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), επί των προτάσεων που υποβλήθηκαν για κοινά μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών (Joint

Read More »
X