Σούπερ Μάρκετ: Νέοι κανόνες για προσφορές – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε

Με στόχο τη διαφάνεια και την προστασία των καταναλωτών, το υπουργείο θεσπίζει νέα ρύθμιση που επιβάλλει σαφήνεια και επαληθευσιμότητα στις προσφορές των σούπερ μάρκετ. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι εκπτώσεις είναι πραγματικές και όχι αποτέλεσμα τεχνητών αυξήσεων τιμών πριν από τις προσφορές. Η νέα νομοθεσία στοχεύει στην εξάλειψη των παραπλανητικών μειώσεων και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις αγορές τους.

Καμία νέα νομοθετική ρύθμιση που να απαγορεύει τις ψησταριές στα πανηγύρια, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές

Τις τελευταίες ημέρες υπήρξαν αρκετά δημοσιεύματα στα οποία γίνεται αναφορά σε απαγόρευση της λειτουργίας ψησταριών σε πανηγύρια και σε «νέα νομοθετική πρόβλεψη υποχρέωσης καταφυγής σε

Read More »

Φωτοβολταϊκά-μαμούθ από τη ΔΕΠΑ Εμπορίας βάζουν τη Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο της πράσινης ενέργειας

Σε μια περίοδο κατά την οποία η ενεργειακή στρατηγική της Ευρώπης μετατοπίζεται σταθερά προς τις καθαρές μορφές ενέργειας, η ΔΕΠΑ Εμπορίας επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της:

Read More »
X