Σούπερ Μάρκετ: Νέοι κανόνες για προσφορές – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε

Με στόχο τη διαφάνεια και την προστασία των καταναλωτών, το υπουργείο θεσπίζει νέα ρύθμιση που επιβάλλει σαφήνεια και επαληθευσιμότητα στις προσφορές των σούπερ μάρκετ. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι εκπτώσεις είναι πραγματικές και όχι αποτέλεσμα τεχνητών αυξήσεων τιμών πριν από τις προσφορές. Η νέα νομοθεσία στοχεύει στην εξάλειψη των παραπλανητικών μειώσεων και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις αγορές τους.

X