Στέλιος Φελέκης (εκπαιδευτικός): «Μέτρια η συμμετοχή μαθητών στην τηλεκπαίδευση» -Υπήρχαν ακόμη και τάξεις με 3 – 4 παιδιά

Η εκπομπή Ζουν Ανάμεσά μας με τον Αντώνη Πουγαρίδη, φιλοξένησε τον Στέλιο Φελέκη – Εκπαιδευτικό, ο οποίος και αναφέρθηκε στο πως κύλησε το σύστημα της τηλεκπαίδευσης στην εκπαιδευτική κοινότητα, δεδομένης και της κακοκαιρίας.

Eρωτηθείς αν μπορεί να υποκαταστήσει η τηλεκπαίδευση τη δια ζώσης εκπαίδευση, ο ίδιος απάντησε πως δεν μπορεί να την υποκαταστήσει σε καμία περίπτωση, ενώ στάθηκε στην ανάγκη μιας πιο συντονισμένης προσπάθειας από την πολιτεία.

Να σημειωθεί πως τα παιδιά που σήμερα είναι νηπιαγωγείο, πρώτη ή δευτέρα δημοτικού δεν είχαν κάνει ποτέ ανά μάθημα μέσω webex, πρακτική που είχε εφαρμοστεί με τον κορωνοϊό. Παρατηρήθηκε, λοιπόν, στα σχολεία ότι οι γονείς που έψαχναν τους κωδικούς που είχαν χάσει, να είναι από μαθητές μικρότερων τάξεων. Οι κωδικοί βγαίνουν από το νηπιαγωγείο και ακολουθούν τον μαθητή μέχρι την Τρίτη λυκείου.

Σε ότι αφορά τη συμμετοχή των μαθητών στην ηλεκτρονική τάξη, την Δευτέρα αυτή ήταν μέτρια και κάτω, ενώ παρατηρήθηκε το φαινόμενο τάξεων να λειτουργούν με 3-4 παιδιά. Αυτό είναι σε ένα επίπεδο λογικό, καθώς αρκετοί γονείς επέτρεψαν στα παιδιά τους να βγουν έξω και να χαρούν το χιόνι.

Υπήρξαν και περιπτώσεις μαθητών που είχε μπει το 80% της τάξης, ενώ υπήρξαν και περιπτώσεις γονέων που είτε δεν είχαν καλές γνώσεις με την τεχνολογία, είτε δεν ήθελαν το παιδί να περάσει τόσες ώρες μπροστά στον υπολογιστή, είτε για τεχνικές δυσκολίες δεν είχαν τα μέσα να μπουν ηλεκτρονικά.

Στο δημοτικό σχολείο απουσίες για τηλεκπαίδευση δεν μπαίνουν, ενώ σε γυμνάσιο – λύκειο λαμβάνονται απουσίες κανονικά. Είναι μεν τρόπος να μην χάνονται πολλές μέρες μαθήματος, αλλά δεν μπορεί να υποκαταστήσει το κανονικό μάθημα, σημείωσε οπ κ. Φελέκης.

Τόνισε, επίσης πως δεν έχουν όλοι οι γονείς τη δυνατότητα να συνδέσουν τις αντίστοιχες συσκευές για να κάνουν τα παιδιά μαθήματα, ιδίως σε περιπτώσεις περισσότερων από ένα παιδιών.

«Είναι και μια δικαιολογία του κράτους που λέει ότι μπορεί να το παρέχει, αλλά η τεχνολογία θα πρέπει να συμβαδίζει με την πραγματικότητα σε κάποιες περιπτώσεις», σχολίασε επίσης, φέρνοντας το παράδειγμα του Παλαμά Καρδίτσας.

Η ηλεκτρονική διδασκαλία είναι ένα μικρό κομμάτι από αυτά που μπορεί να μας προσφέρει η τεχνολογία, σημείωσε ακόμη ο κ. Φελέκης, λέγοντας πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι εντελώς διαφορετικός τρόπος εκπαίδευσης, καλώντας το κράτος να παρέχει τα αντίστοιχα σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς.

Οι γονείς, πάντως, φαίνεται πως προσαρμόζονται, η πλειοψηφία ανταπεξέρχεται στην τεχνολογία και τα προβλήματα επιλύονται. Κάποια άλλα ζητήματα που προκύπτουν, είναι ότι γονείς έπρεπε να μείνουν σπίτι για να βάλουν τα παιδιά τους στην πλατφόρμα.

Σε σχέση με το κατά πόσο είναι αντιεκπαιδευτικό να εφαρμόζεται η τηλεκπαίδευση συνεχώς, ο κ. Φελέκης σχολίασε πως θα ήταν ίσως πιο δημιουργικό τα παιδιά να κάνουν έναν χιονάνθρωπο ή οι γονείς να περάσουν δημιουργικό χρόνο με τα παιδιά τους.

Σε εορταστικό κλίμα η κοπή πίτας του Πολιτιστικού Συλλόγου Πελαργού του Δήμου Αμυνταίου! (της Κούλας Πουλασιχίδου)

Στα πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης για την κοπή της παραδοσιακής Βασιλόπιτας, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πελαργού , προσκάλεσε στο βήμα για ένα σύντομο χαιρετισμό τον Πρόεδρο

Read More »

ΕΙΚΟΝΕΣ και ΜΝΗΜΕΣ φέρνει στην επιφάνεια το “Λεύκωμα Φωτογραφιών” του Γεωργίου Καζαντζή ! (ρεπορτάζ της Κούλας Πουλασιχίδου)

 Ανοιχτό παράθυρο στο μακρινό παρελθόν της Πτολεμαΐδας, αποτελεί το “Λεύκωμα Φωτογραφιών” του αεικίνητου συμπατριώτη μας Γεωργίου Καζαντζή φέρνοντας “ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΣ” όπως είναι και ο

Read More »

Πτολεμαΐδα: «Θερίζουν» γρίπη & ιώσεις – Αυξημένη η ζήτηση στα φαρμακεία για τεστ κορωνοϊού και ιώσεων

Ευρύτατη εξάπλωση της γρίπης αλλά και ιώσεων παρατηρείται Πανελλαδικά αλλά και τοπικά, από τις αρχές του χρόνου, καθώς τόσο οι καιρικές συνθήκες, καθώς και οι

Read More »
X