Μετρό Θεσσαλονίκης: Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο – Πότε ξεκινά

Σχεδόν έτοιμο να υποδεχθεί το επιβατικό κοινό είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που θα αλλάξει το συγκοινωνιακό πρόσωπο της πόλης.

Πιο κοντά από ποτέ βρίσκεται η εμπορική λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, μιας και το πρώτο εισιτήριο αναμένεται να κοπεί εντός του προσεχούς Νοεμβρίου.

Σύμφωνα, μάλιστα, με δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη, το τοπίο αναμένεται να διαλευκανθεί περαιτέρω στη ΔΕΘ, όπου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, θα δώσει τη συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων.

Επί του παρόντος, έχει ολοκληρωθεί η συντριπτική πλειονότητα των έργων που αφορούν το Μετρό, ενώ «τρέχουν» τα δοκιμαστικά δρομολόγια ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του συστήματος, το οποίο πέρα από υπερσύγχρονο φέρει και μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας, ειδικά από τη στιγμή που οι συρμοί θα κινούνται χωρίς οδηγό.

Η επέκταση προς Καλαμαριά αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2025, όπως πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.

Θυμίζουμε ότι η τιμή του εισιτηρίου στο Μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να ανέρχεται σε 0,90 ευρώ με διάρκεια 70 λεπτών, δηλαδή θα είναι φθηνότερο κατά 0,30 ευρώ από το ενιαίο εισιτήριο των 90 λεπτών του Μετρό της Αθήνας που κοστίζει 1,20 ευρώ.

Επιπλέον, όπως έχει ανακοινώσει η THEMA – κοινοπραξία της ιταλικής ATM και της γαλλικής Egis – που έχει αναλάβει τη διαχείριση και λειτουργία του Μετρό, κατά τη λειτουργία της βασικής γραμμής (Ν.Σ.Σ. – Νέα Ελβετία) η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι κάθε 2,5 λεπτά, ενώ με τη λειτουργία της επέκτασης και την έλευση των 15 επιπλέον συρμών (σήμερα είναι διαθέσιμοι 18 συρμοί) η συχνότητα θα μειωθεί στα 90 δευτερόλεπτα.

Θυμίζουμε ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει γραμμή μήκους 9,6 χλμ. και 13 σταθμούς από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Νέα Ελβετία.

Η γραμμή θα ξεκινάει από το κέντρο της πόλης και τον Ν.Σ.Σ., και ακολουθώντας τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία και Δελφών, θα καταλήγει στην περιοχή της Νέας Ελβετίας όπου θα συνδέεται με το αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Αναφορικά, τέλος, με την επέκταση προς Καλαμαριά, αυτή θα προσθέσει επιπλέον 5 σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα), αυξάνοντας το συνολικό μήκος της γραμμής στα 14,5 χλμ.

Πηγή: carandmotor.gr

Πολυκατοικίες: Πώς λύνονται οι διαφωνίες για θέρμανση, πάρκινγκ και χρέη χωρίς δικαστήρια

Η ζωή σε μια πολυκατοικία συχνά συνοδεύεται από προκλήσεις και προβλήματα που μπορούν να διαταράξουν την καθημερινότητα των ενοίκων. Θέματα όπως η παραβίαση των ωρών κοινής ησυχίας,

Read More »

Η υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων στο επίκεντρο της συνάντησης του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ με τον Διευθυντή της «Πτολεμαΐδα V»

Ενδελεχής και άκρως ουσιαστική ήταν η συνάντηση του προεδρείου του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ, στελεχών της διοίκησης και στελεχών του Σω.Π ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ ΑΗΣ «ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ V» με τον Διευθυντή

Read More »

1,5 εκ. ευρώ για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της Δυτικής Μακεδονίας – Ξεκίνησε η υποβολή προτάσεων

Το Πρόγραμμα «Δυτική Μακεδονία» 2021-2027 του ΕΣΠΑ, αναγνωρίζοντας τη σημασία της πολιτιστικής κληρονομιάς ως κινητήριας δύναμης για την ανάπτυξη της περιοχής, προχωρά στην έκδοση Πρόσκλησης

Read More »

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες σε φοιτητές

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ακαδημαϊκής αριστείας και της υποστήριξης της νέας γενιάς επιστημόνων, χορηγεί για δεύτερη συνεχή χρονιά υποτροφίες σε νεοεισερχόμενους φοιτητές

Read More »

Κοζάνη: Γιατρός δήλωσε ανάπηρος για να μειώσει τη διατροφή προς την πρώην σύζυγό του

Μια υπόθεση που έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον βρίσκεται στο μικροσκόπιο της Εισαγγελίας Κοζάνης, καθώς διερευνάται η διαδικασία απονομής ποσοστού αναπηρίας 73% σε γιατρό. Η συγκεκριμένη «αναπηρία»

Read More »
X