Η εκπομπή Ζουν Ανάμεσά μας με τον Αντώνη Πουγαρίδη φιλοξένησε τον Γιάννη Μπαλαμπανίδη, Περιφερειακό Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης και μαχόμενος δικηγόρος.

Ο ίδιος, δήλωσε πως θα είναι δίπλα στις ανάγκες του πολίτη απέναντι σε φαινόμενα κακοδιαχείρισης που μπορεί να υπάρξουν από υπηρεσίες. Κληθείς να σχολιάσει τι ακριβώς περιλαμβάνουν τα καθήκοντά του, αρχικά ξεκαθάρισε πως ο ίδιος εξελέγη με αυξημένη πλειοψηφία από το Π.Σ., λέγοντας πως οι πολίτες δεν γνωρίζουν αρκετά τον θεσμό, για το λόγο αυτό θα ακολουθήσουν συναντήσεις με δημάρχους προκειμένου να τον μάθουν οι πολίτες.

Εξηγεί πως η υπηρεσία υποχρεούται να απαντήσει στους πολίτες εντός 30 ημερών, ελέγχοντας τους υπηρεσιακούς μηχανισμούς και την πολιτική ηγεσία. «Δεν θα διστάσω να έρθω σε αντιπαράθεση, για το καλό των πολιτών της Δ. Μακεδονίας», σημείωσε επίσης, ξεκαθαρίζοντας πως ο ρόλος του είναι διαμεσολαβητικός.

Οι υποθέσεις που αναλαμβάνουν, αφορούν οποιαδήποτε υπηρεσία που υπάγεται στην Περιφέρεια ή σε Περιφερειακές Ενότητες υπό τη σκέπη της Περιφέρειας (λ.χ. Τεχνικών έργων, άδειες, οδοί κ.α.), μπορούν να ερευνήσουν ανάλογα πιθανά παράπονα.

Οι δήμοι εκλέγουν δικό τους Συμπαραστάτη, ξεκαθάρισε.

Ο Περιφερειακός Συμπαραστάτης έχει γραφείο για την ώρα στον Β΄ όροφο της ΠΕ Κοζάνης και θα τον βρει στο τηλέφωνο του Περιφερειακού Συμβουλίου, ενώ στη σελίδα της Περιφέρειας στο Internet υπάρχουν φόρμες καταγγελιών για τον Συμπαραστάτη. Επίσης, θα γίνει μια πλατφόρμα ώστε η όλη διαδικασία να γίνεται ηλεκτρονικά και έπειτα θα μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του. Το πρώτο τηλέφωνο που δέχθηκε ήταν από ηλικιωμένο κύριο της ΠΕ Καστοριάς, αλλά ήταν αρμοδιότητα του Δήμου Καστοριάς και όχι του ιδίου.

Σκόπιμο είναι να παρέχουμε υπηρεσίες στους πολίτες της δ. Μακεδονίας, είπε επίσης, ελπίζοντας ότι και στο Περιφερειακό Συμβούλιο θα υπάρξει σύμπνοια σε σημαντικά θέματα.

Σημείωσε, επίσης, ότι ο θεσμός υποβάλει ετήσια έκθεση πεπραγμένων και ελέγχεται για το τι έχει πράξει.

X