Στα βασικά σημεία του στρατηγικού σχεδιασμού για την τουριστική ανάπτυξη της Δ. Μακεδονίας αναφέρθηκε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πολυτίμη Φαρμάκη, στο πλαίσιο παρουσίασης στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δ. Μακεδονίας.

Όπως η ίδια τόνισε, ο στρατηγικός σχεδιασμός της περιοχής είναι του 2018 και απαιτείται νέος, με γνώμονα την τουριστική προβολή και εστιάζοντας στην κοινωνική δικτύωση. Η περιφέρεια μέσω facebook, instagram και κοινωνική δικτύωση θα κινηθεί τουριστικά, βγάζοντας στον αέρα νέο site,το οποίο θα περιλαμβάνει το καλεντάρι της Δυτικής Μακεδονίας, όπου και θα μπορεί να δει πολιτιστικά και άλλα event. Επίσης, θα μπορεί στο εν λόγω site ο χρήστης να βλέπει ψηφιακές διαδρομές, πόσο απέχει ο προορισμός του από το μέρος που θέλει να επισκεφθεί, καθώς και θα μπορεί να δει στοιχεία για το που μπορεί κανείς να πάει να φάει και τι να δει.

Προκειμένου να αναπτυχθεί ο εν λόγω σχεδιασμός θα μπει μπροστά ως μοχλός ανάπτυξης και η Εταιρεία Τουρισμού, με υπεύθυνο τον Θ. Ζυμπίδη, καθώς και οι δήμοι και η ΠΕΔ.

Η Δυτική Μακεδονία είναι η περιφέρεια των λιμνών, σημείωσε ακόμη η κ. Φαρμάκη, θέτοντας μια σειρά θεμάτων για το κομμάτι του τουρισμού.

Βασικός στόχος είναι το Destination managment organisation και το Dastination managment system< όπου θα συγκεντρωθούν στοιχεία για τη Δ. Μακεδονία, προκειμένου να δημιουργηθεί τουριστικό προϊόν στην περιοχής. Τέλος, σημείωσε πως θα βγει τουριστικός οδηγός στη Δ. Μακεδονία.

Δείτε το video από το TOP CHANNEL.

X