Ανοίγουν PEPCO στη Δυτική Μακεδονία – Δείτε σε ποιες πόλεις

Mία νέα στρατηγική φαίνεται ότι αναπτύσσει η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ακολουθώντας την τακτική της μείωσης τετραγωνικών σε καταστήματα που ο χώρος είναι πλεονάζων, την οποία έχουν ήδη εφαρμόσει αρκετές αλυσίδες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, προχωράει σε στρατηγική συνεργασία με δύο διεθνείς αλυσίδες που βρίσκονται σε φάση εξάπλωσης στην ελληνική αγορά.

Πρόκειται για την πολωνική αλυσίδα ρούχων Pepco και τη Holland & Barrett, τη βρετανική αλυσίδα προϊόντων ευεξίας που αναπτύσσει στην χώρα μας ο όμιλος Φουρλή.

Σε ότι αφορά την Pepco η συνεργασία αφορά σε πέντε καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα σε Σέρρες, Γρεβενά, Σάπες, Πτολεμαΐδα και Κομοτηνή. Σύμφωνα με πληροφορίες του Business Daily δεν πρόκειται για την δημιουργία shop in a shop αλλά για μείωση του χώρου των καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος, ώστε στον παραχωρούμενο χώρο να δημιουργηθούν καταστήματα της πολωνικής αλυσίδας.

Στην περίπτωση της Holland & Barrett η συμφωνία αρχικά αφορά δύο καταστήματα και συγκεκριμένα τα Mega AB σε Ελληνικό και στην Εθνική Οδό στα Βόρεια Προάστια. Δεν αποκλείεται να επεκταθεί το επόμενο διάστημα και σε άλλα σημεία καθώς μεταξύ των δύο εταιρειών υπάρχει στενή συνεργασία. Υπενθυμίζεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ, Νίκος Λαβίδας, είναι από τον Μάρτιο του 2022 μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Fourlis.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η τακτική αυτή είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη το τελευταίο διάστημα στην ελληνική αγορά με πρώτη «διδάξασα» την Fourlis η οποία «συρρίκνωσε» τα καταστήματα της IKEA σε Λάρισα και Ιωάννινα και προχώρησε σε εμπορική εκμετάλλευση των ελεύθερων χώρων για ενοικίαση σε άλλες εμπορικές επιχειρήσεις. Αντίστοιχες κινήσεις πραγματοποίησε και η Public κυρίως σε καταστήματα της πρώην Media Markt με πιο χαρακτηριστικές κινήσεις αυτές σε Λεωφ. Συγγρού όπου στα επιπλέον τετραγωνικά δημιουργήθηκε κατάστημα Pepco και στην Παλλήνη με την δημιουργία ενός JYSK.

Πέρα από τους προφανείς οικονομικούς λόγους οι κινήσεις αυτές θεωρούνται στρατηγικές καθώς δημιουργούνται εμπορικοί πόλοι και συνέργειες μεταξύ μη ανταγωνιστικών αλυσίδων. Η διοίκηση της Pepco είχε ξεκαθαρίσει για τους παραπάνω λόγους – όπως ήδη κάνει με επιτυχία σε αρκετές αγορές του εξωτερικού – να δημιουργήσει καταστήματα δίπλα σε σούπερ μάρκετ. Υπενθυμίζεται ότι ανάμεσα στα πρώτα σημεία που άνοιξε στην Αθήνα ήταν δίπλα σε καταστήματα της Σκλαβενίτης στην Πέτρο Ράλλη και στο Avenue στην Κηφισίας.

Πηγή: svouranews.gr

Κοζάνη: Ο σπουδαίος συνθέτης Μίνως Μάτσας έρχεται στην καλοκαιρινή αυλή του Φιλοπρόοδου

Ο Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης γιορτάζει τα 30 χρόνια φιλοξενίας του στο Αρχοντικό Γεωργίου και Παρασκευούλας Τιάλιου, στην καρδιά της πόλης, ασταμάτητα, και σας προσκαλεί στην

Read More »

Ο Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών Κοζάνης συμμετείχε σε ενημερωτική ημερίδα στη Θεσσαλονίκη

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22 Ιουνίου 2025, στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Θεσσαλονίκης, ημερίδα με θέμα «Αναδιοργάνωση του Θεσμού της Εφεδρείας», η οποία διοργανώθηκε από

Read More »

ΕΕΕΕΚ Πτολεμαΐδα: Στην Τουρκία στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και αίσθημα ευθύνης ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική αποστολή των εκπαιδευτικών του σχολείου ΕΕΕΕΚ ΠΤΟΛΕΜΑΪ́ΔΑΣ στην Τουρκία, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning “Unity in

Read More »

Άλλες 160 δωρεάν στειρώσεις αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων πραγματοποιήθηκαν στην Κοζάνη

Με μεγάλη επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το εξαήμερο δωρεάν στειρώσεων αδέσποτων ζώων συντροφιάς, δεσποζόμενων ζώων ευπαθών κοινωνικών ομάδων και ποιμενικών σκύλων, στον χώρο του

Read More »

ΣΕΓΑΣ Δ. Μακεδονίας: Συμμετοχές αθλητών στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18 Ανδρών-Γυναικών

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δυτικής Μακεδονίας, συγχαίρει όλους τους αθλητές-τριες του, που συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18 Ανδρών-Γυναικών που διεξήχθη στην Πάτρα το

Read More »
X