Mία νέα στρατηγική φαίνεται ότι αναπτύσσει η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ακολουθώντας την τακτική της μείωσης τετραγωνικών σε καταστήματα που ο χώρος είναι πλεονάζων, την οποία έχουν ήδη εφαρμόσει αρκετές αλυσίδες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, προχωράει σε στρατηγική συνεργασία με δύο διεθνείς αλυσίδες που βρίσκονται σε φάση εξάπλωσης στην ελληνική αγορά.

Πρόκειται για την πολωνική αλυσίδα ρούχων Pepco και τη Holland & Barrett, τη βρετανική αλυσίδα προϊόντων ευεξίας που αναπτύσσει στην χώρα μας ο όμιλος Φουρλή.

Σε ότι αφορά την Pepco η συνεργασία αφορά σε πέντε καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα σε Σέρρες, Γρεβενά, Σάπες, Πτολεμαΐδα και Κομοτηνή. Σύμφωνα με πληροφορίες του Business Daily δεν πρόκειται για την δημιουργία shop in a shop αλλά για μείωση του χώρου των καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος, ώστε στον παραχωρούμενο χώρο να δημιουργηθούν καταστήματα της πολωνικής αλυσίδας.

Στην περίπτωση της Holland & Barrett η συμφωνία αρχικά αφορά δύο καταστήματα και συγκεκριμένα τα Mega AB σε Ελληνικό και στην Εθνική Οδό στα Βόρεια Προάστια. Δεν αποκλείεται να επεκταθεί το επόμενο διάστημα και σε άλλα σημεία καθώς μεταξύ των δύο εταιρειών υπάρχει στενή συνεργασία. Υπενθυμίζεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ, Νίκος Λαβίδας, είναι από τον Μάρτιο του 2022 μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Fourlis.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η τακτική αυτή είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη το τελευταίο διάστημα στην ελληνική αγορά με πρώτη «διδάξασα» την Fourlis η οποία «συρρίκνωσε» τα καταστήματα της IKEA σε Λάρισα και Ιωάννινα και προχώρησε σε εμπορική εκμετάλλευση των ελεύθερων χώρων για ενοικίαση σε άλλες εμπορικές επιχειρήσεις. Αντίστοιχες κινήσεις πραγματοποίησε και η Public κυρίως σε καταστήματα της πρώην Media Markt με πιο χαρακτηριστικές κινήσεις αυτές σε Λεωφ. Συγγρού όπου στα επιπλέον τετραγωνικά δημιουργήθηκε κατάστημα Pepco και στην Παλλήνη με την δημιουργία ενός JYSK.

Πέρα από τους προφανείς οικονομικούς λόγους οι κινήσεις αυτές θεωρούνται στρατηγικές καθώς δημιουργούνται εμπορικοί πόλοι και συνέργειες μεταξύ μη ανταγωνιστικών αλυσίδων. Η διοίκηση της Pepco είχε ξεκαθαρίσει για τους παραπάνω λόγους – όπως ήδη κάνει με επιτυχία σε αρκετές αγορές του εξωτερικού – να δημιουργήσει καταστήματα δίπλα σε σούπερ μάρκετ. Υπενθυμίζεται ότι ανάμεσα στα πρώτα σημεία που άνοιξε στην Αθήνα ήταν δίπλα σε καταστήματα της Σκλαβενίτης στην Πέτρο Ράλλη και στο Avenue στην Κηφισίας.

Πηγή: svouranews.gr

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X