2ο Σχολικό Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Θεάτρου στη Θεσσαλονίκη – Συμμετέχει το Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης «Χαρίσιος Μούκας»

 

Ο Σύλλογος Καθηγητών/τριών Γαλλικής Γλώσσας Ν. Κοζάνης προτείνει στο θεατρόφιλο κοινό, το 2ο Σχολικό Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Θεάτρου, το οποίο διοργανώνεται από το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης και  θα λάβει χώρα την Πέμπτη 10 Απριλίου, στις 10πμ, στο Δημοτικό Θέατρο ”Άνετον” Θεσσαλονίκης, με ελεύθερη είσοδο και στο οποίο συμμετέχει το Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης «Χαρίσιος Μούκας» με την καθηγήτρια των γαλλικών κυρία Παναγιώτα Δημούλα.

Μαθητές και μαθήτριες σχολείων της Β. Ελλάδας πρόκειται να παίξουν στα γαλλικά σκηνές από το έργο Arsène Lupin του Maurice Leblanc με παράλληλη μετάφραση στα ελληνικά, με υπέρτιτλους.

Κύριοι στόχοι αυτής της θεατροπαιδαγωγικής δράσης είναι οι μαθητές/τριες

να εξασκήσουν βιωματικά την ξένη γλώσσα με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο,
να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους γύρω από τον γαλλικό πολιτισμό, μέσα από θεατρικά έργα Γάλλων συγγραφέων,
να εντρυφήσουν στην τέχνη του θεάτρου και στην εκμάθηση των γαλλικών με παιγνιώδη τρόπο και
να αποκτήσουν οικουμενική και πολυπολιτισμική συνείδηση.

Στο φεστιβάλ συμμετέχουν

το 9ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς
το Γυμνάσιο Ελευθερούπολης Καβάλας
το 77ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
το Πειραματικό Γυμνάσιο ΑΠΘ
το Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης
το Γυμνάσιο “ΔΕΛΑΣΑΛ”
το Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης «Χαρίσιος Μούκας»
η Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί
το Δημοτικό Σχολείο “ΔΕΛΑΣΑΛ”

Δ. Καμαριάδης: Παρουσίαση της ποιητικής συλλογής ”Υπό το Βέρμιο” του Πασχάλη Τσολάκη το Σάββατο 10/5 στην Κοζάνη

Η εκπομπή Ραδιοεφημερίδα με την Αναστασία Κοτζακόλιου, φιλοξένησε τον Δημήτρη Καμαριάδη – Συντονιστή της Εκδήλωσης παρουσίασης  της ποιητικής Συλλογής  «ΥΠΟ ΤΟ ΒΕΡΜΙΟ» του Πασχάλη Τσολάκη.

Read More »

Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για την έναρξη των αιτήσεων επιδότησης του ρεύματος στις επιχειρήσεις

Το Πανελλήνιο Σωματείο Εστιατορίων Καφετεριών Τουριστικών Επιχειρήσεων και Συναφών Επαγγελμάτων Ελλάδας ενημερώνει για την έναρξη αιτήσεων επιδότησης ρεύματος σε επιχειρήσεις, αναφέροντας τα εξής: «Αγαπητοί συνάδελφοι,

Read More »
X