Σημαντική Συνεργασία της Keyvoto (έδρα στην Πτολεμαΐδα) με την Convert Group για την Ανάπτυξη στο Digital Shelf Optimisation

Η Keyvoto, με έδρα την Πτολεμαΐδα, πρωτοπόρος ελληνική εταιρεία στον κλάδο του Product Experience Management (PXM) στο omnichannel εμπόριο και η Convert Group, κορυφαία ελληνική εταιρεία στον κλάδο των Data & Analytics για το omnichannel εμπόριο, υπέγραψαν στρατηγική συμφωνία, εγκαινιάζοντας μία σημαντική συνεργασία στον τομέα της Βελτιστοποίησης Ψηφιακού Ραφιού (Content Sharing & Digital Shelf Tracking). Βάσει της συμφωνίας αυτής η Keyvoto αναλαμβάνει να συνεχίσει την υπηρεσία eRetail Content της Convert Group, ισχυροποιώντας έτσι τη θέση της ως κυρίαρχος παίκτης στην αγορά του PXM.

Στο πλαίσιο της συνολικής συμφωνίας, ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες-πελάτες της Convert Group θα έχουν την δυνατότητα να μεταφερθούν στην PXM πλατφόρμα της Keyvoto έως το τέλος του 2025, με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας για τις ανάγκες του σύγχρονου omnichannel εμπορίου. Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν για την παροχή τεχνογνωσίας, εξασφαλίζοντας την ολοκληρωμένη υποστήριξη των πελατών στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια.

Οι 2 συνιδρυτές της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής και Έλενα Χαϊλαζοπούλου μαζί με τον συνιδρυτή και CEO της Keyvoto, Γιώργο Παπαδημητρίου.

Η συνεργασία ευθυγραμμίζεται πλήρως με τους στρατηγικούς στόχους και των δύο πλευρών:

Η Convert Group επιλέγει να εστιάσει ακόμα πιο δυναμικά στον τομέα του Data Monetisation για το omnichannel εμπόριο. Είναι ένας τομέας όπου η εταιρεία έχει ήδη εντυπωσιακή παρουσία με ενεργά έργα σε κυρίαρχους retailers σε 11 χώρες: Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Τσεχία, Σουηδία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σερβία, Νότια Αφρική και Ελλάδα και 400 περίπου συμβόλαια με τα μεγαλύτερα brands καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο.
Με εφαλτήριο τη Δυτική Μακεδονία, η Keyvoto, ηγέτης στην ελληνική αγορά του Product Experience Management, έχει επίσης επεκτείνει δυναμικά την παρουσία της στα Βαλκάνια. Διατηρώντας το 100% της μετοχικής της σύνθεσης χωρίς εξωτερικές επενδύσεις, η Keyvoto κατάφερε μέσα σε μόλις τρία χρόνια να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα, οδηγώντας την ανάπτυξή της με σαφές στρατηγικό όραμα, αποφασιστικότητα και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό.

Ο Γιώργος Παπαδημητρίου, συνιδρυτής και CEO της Keyvoto σχολίασε σχετικά: «Στην Keyvoto, διαμορφώνουμε το νέο πρότυπο για το Product Experience Management και οδηγούμε την επόμενη μέρα του omnichannel εμπορίου. Η στρατηγική μας συμφωνία με την Convert Group επισφραγίζει την κυριαρχία μας στον τομέα του PXM στον κλάδο του σούπερ μάρκετ και σηματοδοτεί τη δυναμική μας είσοδο στον κλάδο του φαρμακείου. Σήμερα, με την εμπιστοσύνη των μεγαλύτερων brands και μια αδιαμφισβήτητη θέση στην αγορά, αναλαμβάνουμε ηγετικό ρόλο στο PXM στην Ελλάδα και διευρύνουμε τη δραστηριότητά μας στα Βαλκάνια. Στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε τα standards του κλάδου, φέρνοντας την επανάσταση στο omnichannel εμπόριο.»

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group σχολίασε σχετικά: «Τα τελευταία τρία χρόνια παρακολουθήσαμε από κοντά την εντυπωσιακή πορεία της Keyvoto στο Digital Shelf Optimisation – έναν τομέα στον οποίο επενδύσαμε από το 2019, αλλά δεν αποτέλεσε ποτέ στρατηγικό μας πυλώνα. Είμαστε βέβαιοι πως οι πελάτες μας θα λάβουν εξαιρετική υποστήριξη και καινοτόμες λύσεις από την ομάδα της Keyvoto, όχι μόνο για το Digital Shelf αλλά και για Product Information Management και άλλες κρίσιμες λειτουργίες. Αυτή η συνεργασία μας επιτρέπει να εστιάσουμε εκεί που έχουμε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων: στο Data Monetisation στο omnichannel εμπόριο. Θέλουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε εκεί όπου “γράφεται το μέλλον”, και όπως κάναμε με την απόσχιση  της συμβουλευτικής μας δραστηριότητας στην ΕΥ το 2021, έτσι και τώρα, προσαρμοζόμαστε με τόλμη και στρατηγική σκέψη.»

Σχετικά με την Keyvoto: 
Η Keyvoto ιδρύθηκε στην Πτολεμαΐδα με ξεκάθαρο όραμα: να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο brands και retailers διαχειρίζονται το προϊόντικό περιεχόμενό τους σε ψηφιακό και φυσικό ράφι. Σε έναν κόσμο όπου η ταχύτητα και η ακρίβεια καθορίζουν την επιτυχία, η Keyvoto ανέπτυξε μία πρωτοποριακή cloud πλατφόρμα, απλοποιώντας δραστικά την οργάνωση, τον εμπλουτισμό και τη διάθεση των πληροφοριών προϊόντων στο omnichannel εμπόριο.

Μέσα σε μόλις τρία χρόνια, κέρδισε την εμπιστοσύνη περισσοτέρων από 60 κορυφαίων προμηθευτών —Nestlé, Beiersdorf, Henkel, AS Company, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Coca-Cola 3E, Mondelez και FrieslandCampina— και διαχειρίζεται σήμερα πάνω από 1.000 brands σε πολλαπλές κατηγορίες καταναλωτικών αγαθών. Αυτή η ταχύτατη ανάπτυξη αποδεικνύει τη στρατηγική προσήλωση στην καινοτομία, την τεχνολογική υπεροχή και τη βαθιά κατανόηση των αναγκών της αγοράς.

Πιστή στη δέσμευσή της για ενδυνάμωση της ελληνικής περιφέρειας, η Keyvoto έχει δημιουργήσει στην Δυτική Μακεδονία έναν κομβικό τεχνολογικό κόμβο, συμβάλλοντας ενεργά στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της περιοχής μέσω νέων θέσεων εργασίας και εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών.

Με γερά θεμέλια, ένα ταχύτατα διευρυνόμενο πελατολόγιο και βλέμμα στραμμένο στις διεθνείς αγορές, η Keyvoto συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον του Product Experience Management στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

 

Σχετικά με τη Convert Group:
Η Convert Group βρίσκεται στην αιχμή της παγκόσμιας επανάστασης του Data Monetisation στο Omnichannel Retail. Με έδρα την Αθήνα και το Λονδίνο, και παρουσία σε 11 χώρες σε Ευρώπη και Αφρική, είμαστε ο απόλυτος enterprise τεχνολογικός συνεργάτης για Λιανέμπορους και Marketplaces που θέλουν να μετατρέψουν τα δεδομένα τους σε ένα asset με υψηλή αξία και δυνατότητα εμπορικής αξιοποίησης.

Η αποστολή της; Να δώσει τη δύναμη σε Λιανέμπορους και Marketplaces να ξεκλειδώσουν νέες πηγές εσόδων, παρέχοντας πολύτιμα insights σε Προμηθευτές, Brands και Sellers – ενισχύοντας ταυτόχρονα τα retail media budgets με δεδομένα που δεν είναι απλά πλούσια, αλλά αδιαμφισβήτητα χρήσιμα.

Η SaaS πλατφόρμα της εταιρείας με τεχνητή νοημοσύνη, υποστηριζόμενη από μια κορυφαία ομάδα Customer Success, βοηθά ηγέτες σε τομείς όπως Supermarkets, Φαρμακεία, Ομορφιά, Ηλεκτρονικά, Μόδα, DIY, Κατοικίδια, καθώς και 1P & 3P Marketplaces να συνεργάζονται με τους προμηθευτές τους μέσα από δεδομένα και να αυξάνουν την κερδοφορία τους.

Ποιοι την εμπιστεύονται; Κολοσσοί όπως οι Ahold Delhaize, Dr. Max (σε 6 αγορές), Atida Group (σε 3 αγορές), Public (ο retail tech leader της Ελλάδας) και Skroutz (ένα από τα μεγαλύτερα marketplaces της ΝΑ Ευρώπης με €1δις GMV).

Όσον αφορά τα brands; Συνεργάζεται με 15 από τους 20 κορυφαίους παγκόσμιους θρύλους των καταναλωτικών αγαθών, όπως οι L’Oréal, P&G, Unilever, Kenvue, Haleon, The Coca-Cola Company, Mattel, HP, Nestlé, Samsung, RB, Henkel, LG, The Walt Disney Company, Bayer, Beiersdorf, Estée Lauder, FrieslandCampina, Heineken, Huawei, Barilla, Colgate Palmolive, Perrigo, JDE, Pierre Fabre, Abbott, Xiaomi και πολλοί ακόμη.
 Βραβεία & Διακρίσεις:

4ο Καλύτερο Εργασιακό Περιβάλλον στην Ευρώπη για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (2021) – The Economist & Great Place to Work®
Ανάμεσα στις 1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης (2020 & 2022) – Financial Times & Statista

 

Σχέδιο νεανικής κινητικότητας του ΟΕΝΕΦ σε συνεργασία με τον Ιρλανδικό οργανισμό νεολαίας Crosscare στη Φλώρινα

Για 10η συνεχή χρονιά, ο Όμιλος Ενεργών Νέων Δυτικής Μακεδονίας – Europe Direct Δυτικής Μακεδονίας πραγματοποίησε με επιτυχία την πρώτη Ανταλλαγή Νέων της χρονιάς στο

Read More »

Στη ΔΕΗ ο Μητροπολίτης Φλωρίνης και ο Στ. Παπασωτηρίου – Στο τραπέζι και η δημιουργία Βυζαντινού Μουσείου

Με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΗ Γ. Στάσση συναντήθηκαν σήμερα ο Βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρος Παπασωτηρίου και ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών

Read More »

“2ο Εργαστήριο Δικτύωσης & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων” στις 12/5 – Αφορά επαγγελματίες, ανέργους, εργαζομένους

Η Ελληνική Εταιρεία Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΜΕΤΑΒΑΣΗ Α.Ε.) προσκαλεί στο 2ο Εργαστήριο Δικτύωσης & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων, που εντάσσεται στο πλαίσιο του έργου «Κέντρα Ανάπτυξης Δεξιοτήτων & Απασχόλησης

Read More »
X