Πώς αξιολόγησαν οι πολίτες το Δημόσιο: Κίτρινη κάρτα σε δήμους, ψήφος εμπιστοσύνης στο gov.gr

Με τη συμμετοχή περίπου 65.000 πολιτών πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών και υπαλλήλων, με τον υπουργό Εσωτερικών, Θεόδωρο Λιβάνιο, να παρουσιάζει τα σχετικά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με όσα ανέδειξαν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης για τις δημόσιες συγκοινωνίες, για τα οποία υπερθεμάτισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι μεικτή.

«Η εικόνα στις συγκοινωνίες είναι μεικτή. Όπου υπάρχει Μετρό η εικόνα είναι καλή, όπου δεν υπάρχει Μετρό είναι αισθητά χειρότερη. Η εικόνα στη Θεσσαλονίκη, προφανώς, είναι οριζόντια καλύτερη και θα γίνει ακόμα καλύτερη όταν παραδοθεί και η επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Λιβάνιος αναφέρθηκε στον κατάλογο των αξιολογούμενων υπηρεσιών. Σημείωσε ότι οι υπηρεσίες της αυτοδοίκησης, εκεί που οι πολίτες είχαν προσωπική εμπειρία, συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αξιολογήσεων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αξιολόγηση των πεζοδρομίων που έφτασε το 90%. Σύμφωνα με τον κ. Λιβάνιο, υπηρεσίες για τις οποίες οι αξιολογήσεις ήταν κάτω από 50%, δείχνει ότι δεν είναι τόσο γνωστές για να είναι οι πολίτες σε θέση να τις αξιολογήσουν και έφερε για παράδειγμα μεταξύ άλλων το εισιτήριο αγώνων του gov.gr και τις κοινωνικές υπηρεσίες δήμων.

Αναφερόμενος στους μέσους όρους των έξι κρατικών υπηρεσιών που ρωτήθηκαν η ΑΑΔΕ βρίσκεται στο 6,1, το ΕΦΚΑ στο 5,3, η Υπηρεσία Απασχόλησης στο 5,6, το Εθνικό Κτηματολόγιο 4,9, οι Διευθύνσεις Αλλοδαπών 4,4 και ειδικά για τα μητροπολιτικά συγκροτήματα της Αττικής και της Θεσσαλονίκης τα μέσα μεταφοράς βρίσκονται στο 5. Μιλώντας για τις υπηρεσίες που είχαν τη χαμηλότερη βαθμολογία ο κ. Λιβάνιος έκανε λόγο για γεωγραφικά κριτήρια, και περιοχές όπου υπάρχει καθυστέρηση στην κτηματογράφηση ή εκκρεμότητες όπως η Ανατολική Αττική. Στις διευθύνσεις αλλοδαπών έχει ενδιαφέρον, όπως ανέφερε, ότι όπου υπάρχει ανάγκη για εποχιακό προσωπικό και ιδίως περιοχές υψηλής τουριστικής ανάπτυξης και με ανάγκη για εργάτες γης, για παράδειγμα Ηλεία, Δωδεκάνησα, εκεί παρατηρούνται οι χαμηλότερες βαθμολογίες και επιβεβαιώνεται η άμεση συσχέτιση του φόρτου εργασίας μιας υπηρεσίας με την αξιολόγηση. Επίσης, τόνισε ότι όπου υπάρχει μετρό είναι αυξημένη η ικανοποίηση, ενώ όπου δεν υπάρχουν μέσα σταθερής τροχιάς, υπάρχει η μεγαλύτερη δυσφορία. Για τις τέσσερις ψηφιακές υπηρεσίες του δημοσίου, είπε ότι 7,5 πήρε η ΑΑΔΕ, 6,1 το εθνικό κτηματολόγιο, 8,5 η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και 7,6 το myHealth.

Αναφερόμενος στο Gov.gr είπε μεταξύ άλλων, ότι στα πέντε χρόνια λειτουργίας του προσφέρει 2.176 υπηρεσίες ενώ 8.704.165 πολίτες έχουν κάνει έστω μια υπεύθυνη δήλωση. Για τις υπηρεσίες του gov.gr είπε ότι εννέα συγκέντρωσαν πολύ υψηλές βαθμολογίες, για παράδειγμα με 9 αξιολογήθηκε η υπεύθυνη δήλωση, και με 8,8 το ποινικό μητρώο.

Δείτε βασικά σημεία της τοποθέτησης του Κυριάκου Μητσοτάκη:

Δώσαμε για πρώτη φορά στους πολίτες τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τις δημόσιες υπηρεσίες.
Μόνος στόχος το πώς το Δημόσιο θα γίνεται όλο και καλύτερο
65.000 πολίτες πήραν μέρος ουσιαστικά στη μεγαλύτερη δημοσκόπηση που έγινε ποτέ
Είναι στο χέρι μας να χτίσουμε πιο ισχυρούς δεσμούς μεταξύ Πολιτείας και των πολιτών.
Δεν έχουμε ιδιαίτερες γεωγραφικές διαφορές στην αξιολόγηση.
Υπάρχουν κάποια ειδικά θέματα που απασχολούν ορισμένες περιοχές, παράδειγμα το ζήτημα της κτηματογράφησης
Πολύ θετικά αξιολογείται το gov.gr
Δυσκολευόμαστε να θυμηθούμε τη ζωή μας πριν το gov.gr
Η εικόνα στις συγκοινωνίες είναι μεικτή. Οπου υπάρχει Μετρό η εικόνα είναι καλή. Η εικόνα στη Θεσσαλονίκη είναι προφανώς καλύτερη και θα γίνει ακόμη καλύτερη με την επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά.
Μας προβληματίζει η κακή κατάσταση στο οδικό δίκτυο, στους δρόμους και στα πεζοδρόμια.
Σχετικά καλύτερη είναι η βαθμολογία στην ηλεκτροδότηση και στην καθαριότητα.
Οι τοπικοί άρχοντες πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους την αξιολόγηση των πολιτών.
Οι πολίτες δεν θα μείνουν αδιάφοροι όταν θα έρθει η ώρα της αξιολόγησής τους.
Οι Τοπικές Υπηρεσίες Δόμησης παίρνουν χαμηλό βαθμό. Αναμένεται μια δραστική παρέμβαση για τον τρόπο έκδοσης των αδειών.
Μπορούμε και πρέπει να αποκτήσουμε ένα σύγχρονο κράτος με διαφάνεια.
Ό,τι δεν μετριέται, δεν μπορεί να αξιολογηθεί.
Όσοι αρνούνται τη μέτρηση και την αξιολόγηση, αρνούνται να λογοδοτήσουν στους πολίτες
Το Κράτος οφείλει να τίθεται στην υπηρεσία του πολίτη και όχι του υπαλλήλου του.

 

Πηγή: https://www.voria.gr

Ο της Γαλλίας (Μασσαλία: Ανθεστήρια, Θαργήλια – Μονακό: Μονοίκος – Αυενιών : Αβινιόν – Σαιν Τροπέ), Ισπανίας, Κορσικής, Σαρδηνίας, Αδριατικής, Βορείου Αφρικής αρχαίος πολιτισμός των Ελλήνων Ιώνων – Γράφει ο  Ευστάθιος Λαμπριανίδης

Το όλο έργο φέρει τον γενικό τίτλο : «Ο αρχαίος πολιτισμός των  αρχαίων Ελλήνων Ιώνων : Πόντου, Μικράς Ασίας, Ελληνικών Νησιών στο Αιγαίο μας, Ελληνικής

Read More »
X