Τον προβληματισμό του για το σχεδιασμό στον τομέα των μεταφορών για τη Δυτική Μακεδονία, εκφράζει με νέα ανάρτησή του ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων, Χάρης Γκοβεδάρος, στηλιτεύοντας μάλιστα τις επιλογές της κυβέρνησης ιδιαίτερα για τον σιδηρόδρομο.
Μάλιστα καλεί τους υπευθύνους στο κέντρο(σ.σ.Αθήνα) να το «πάρουν λίγο αλλιώς» και παρουσιάζει επιγραμματικά τις βασικές παρεμβάσεις που κατά τη γνώμη του επιβάλλονται για τη Δυτική Μακεδονία.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατάληξη της ανάρτησής του, στην οποία χρησιμοποιεί με τη μορφή hashtag(#) τη λέξη «Διεκδίκηση», δείχνοντας προφανώς στο σύνολο του πολιτικού προσωπικού της περιοχής.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
Αυτές είναι οι προτεραιότητες της ΕΡΓΟΣΕ και του υπουργείου Υποδομών-Μεταφορων για τη Βόρεια Ελλάδα:
-Λιμένας Καβάλας-Νέα Καρβάλη-Τοξότες
-Ορμένιο-Αλεξανδρούπολη
Απεναντίας πουθενά στο χάρτη η σύνδεση των λιμανιών Θεσσαλονίκης-Ηγουμενίτσας μέσω Πτολεμαΐδας-Κοζάνης-Καλαμπάκας…
Ή μάλλον ίσως μετά το 2044 μπει κάποιο τμήμα του στο σχεδιασμό σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού και υφυπουργού Υποδομών-Μεταφορών.
Αυτός είναι ο σχεδιασμός για τη Δυτική Μακεδονία στις μεταφορές εν μέσω απολιγνιτοποίησης και προγράμματος “Δίκαιης” και “Αναπτυξιακής” Μετάβασης…
Εκεί στο κέντρο, “πάρτε” το λίγο αλλιώς…
Για αρχή:
– άμεσος σχεδιασμός για επαναλειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκη-Πτολεμαΐδα- Κοζάνη με νέο εμπορευματικό σταθμό στο Μαυροδένδρι και σύνδεση Πτολεμαΐδας-Φλώρινας-Σκοπίων
-Και “χθές” άμεση απομάκρυνση των σιδηροδρομικών γραμμών από το σταθμό της Κοζάνης, ώστε να ανασάνει η πόλη και να γίνει συνολικά η ανάπλαση όλης της περιοχής.
Δε γίνεται αποδεκτό να παραμένει κομμένη στα δύο η πόλη της Κοζάνης
μέχρι το 2044, μπας και κάποιοι εκεί στην Αθήνα αποφασίσουν μετά από είκοσι χρόνια να ξαναπεράσει το τρένο μέσα από την πόλη….
#Διεκδίκηση