Ο Νίκος Σαμαράς νέος πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας

Ο Νίκος Σαμαράς εξελέγη απόψε ως ο νέος πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας.

Το σώμα συνεδρίασε το απόγευμα της Τρίτης με τη νέα του σύνθεση, για πρώτη φορά μέσα στη νέα χρονιά, εκλέγοντας μεταξύ άλλων τον κ. Σαμαρά στη θέση του προέδρου, μετά και από σχετική εισήγηση του περιφερειάρχη Γ. Αμανατίδη, με 21 ψήφους υπέρ και 14 λευκό (δεν ψήφισε η αντιπολίτευση).

Αντιπρόεδρος εξελέγη ο Χρ. Μπαρδάκας με 34 υπέρ και 1 λευκό και γραμματέας η Βασιλική Μαλέα και 34 υπέρ και 1 λευκό.

Ο πρόεδρος τόνισε πως επιθυμεί με την παρούσα θητεία το περιφερειακό συμβούλιο να αναδειχθεί ως το πιο επιδραστικό, προς όφελος των πολιτών, τονίζοντας πως στόχος οι συνεδριάσεις να είναι σημείο αναφοράς για τους πολίτες.

Ξεκινούμε μια πενταετή προσπάθεια, προς την κατεύθυνση υλοποίησης του οράματος των πολιτών, με κοινούς στόχους, σημείωσε ο νέος περιφερειάρχης Γ. Αμανατίδης, τονίζοντας ότι “η περιοχή μας δικαιούται περισσότερα και καλύτερα”.

Είμαστε εδώ για γόνιμη και εποικοδομητική αντιπολίτευση για ό,τι χρειάζεται, σημείωσε μεταξύ άλλων ο Γ. Κασαπίδης.

Ως αντιπολίτευση θα ελέγχουμε την περιφερειακή αρχή για αξιοκρατία, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα ως προς το αναπτυξιακό της έργο, τόνισε μεταξύ άλλων η Γ. Ζεμπιλιάδου.

Ο Ν. Στολτίδης ευχήθηκε υγεία και δύναμη, τονίζοντας πως το περιφερειακό συμβούλιο αναλαμβάνει θητεία σε μια κρίσιμη περίοδο, λέγοντας πως θα είναι η “φωνή του λαού”.

Νέο «όχι» από την Αποκεντρωμένη στον Δήμο Κοζάνης για την παραχώρηση γης από τα Πετρανά – Μαλούτας: «Προχειρότητα από τη Δημοτική Αρχή»

Αιχμηρή ανακοίνωση εξέδωσε η παράταξη «Ενότητα» του Λάζαρου Μαλούτα, μετά τη δεύτερη ακύρωση απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Κοζάνης για την παραχώρηση γης από την κοινότητα

Read More »

Ένα όμορφο βίντεο για το Ιστορικό Σχολείο Υφαντουργίας στη Βλάστη που επαναλειτουργεί

Όπως έχουμε ήδη γράψει, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας προχώρησε στην επαναλειτουργία του ιστορικού Σουηδικού Σχολείου Υφαντουργίας στη Βλάστη, με την έναρξη των θεωρητικών μαθημάτων τον

Read More »
X