Τα διαχειριστικά και διαδικαστικά ζητήματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών, συζητήθηκαν την Πέμπτη το πρωί σε κοινή σύσκεψη την οποία συγκάλεσε ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Νίκος Λυσσαρίδης και συμμετείχαν οι 13 Αντιδήμαρχοι των αντίστοιχων Δήμων της Δυτικής Μακεδονίας, οι οποίοι έχουν την σχετική αρμοδιότητα.

Η συνάντηση αυτή έγινε για πρώτη φορά και παρουσία των υπηρεσιακών παραγόντων απαντήθηκαν κρίσιμα λειτουργικά ζητήματα, θέματα διαγωνισμών, ενώ δόθηκαν κατευθύνσεις και για ηλεκτρονικές διαδικασίες τις οποίες πρέπει να ακολουθήσουν οι Δήμοι σχετικά με τις λαϊκές αγορές.

Οι Αντιδήμαρχοι έθεσαν και θέμα αλλαγής χώρου διεξαγωγής των λαϊκών αγορών, με την Περιφέρεια να απαντά πως αυτό είναι στην διακριτική ευχέρειά τους, αρκεί να ενημερωθούν οι αρμόδιες υπηρεσίες.

Παράλληλα τονίστηκε πως πρέπει να τηρηθεί απαρέγκλιτα ο νόμος για την είσπραξη των χρημάτων που δικαιούται κάθε Δήμος, καθώς από 1-1-2022 ισχύει και η απόδοση του 25% των συνολικών εσόδων της λαϊκής προς την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, κάτι που δεν έχει ενεργοποιηθεί ως διαδικασία μέχρι στιγμής.

Στα πλαίσια της γενικότερης ενημέρωσης για τον συντονισμό και την εύρυθμη λειτουργία των λαϊκών αγορών, τέθηκε στο τραπέζι και το ζήτημα των «καλύτερων» λαϊκών αγορών, με ενέργειες για να ομορφύνουν οι χώροι όπου διεξάγονται, με τον Αντιπεριφερειάρχη Νίκο Λυσσαρίδη, να δεσμεύεται πως θα αναζητήσει ειδικό πρόγραμμα και προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία φαίνεται πως θα συνεχιστεί, καθώς πρόθεση της περιφερειακής αρχής και της Αντιπεριφέρειας Επιχειρηματικότητας είναι να υπάρχει κοινός συντονισμός και λύση των προβλημάτων για όλη την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X