Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ψηφιακή της παρουσία και επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του πελάτη, παρουσιάζοντας τη νέα λειτουργία «Σύνδεση Πελάτη» – ένα προηγμένο εργαλείο εξυπηρέτησης, διαθέσιμο τόσο στην εφαρμογή Assist4You όσο και στην επίσημη ιστοσελίδα της, intersalonica.gr.
Αξιοποιώντας τη δύναμη της τεχνολογίας και με βασικό γνώμονα τη διευκόλυνση του ασφαλισμένου, η νέα αυτή λειτουργία σχεδιάστηκε για να προσφέρει μια εμπειρία εξυπηρέτησης που συνδυάζει ευχρηστία, διαφάνεια και απλότητα.
Πιο συγκεκριμένα, η «Σύνδεση Πελάτη» λειτουργεί ως προσωπική ψηφιακή πύλη για κάθε ασφαλισμένο, μέσω της οποίας αποκτά πρόσβαση στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά του, στις πληρωμές και στις οικονομικές του εκκρεμότητες, στο ιστορικό ζημιών και αποζημιώσεων.
Επιπλέον, μέσω της νέας ψηφιακής πύλης, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να επωφεληθεί από αποκλειστικές προσφορές σε παραδοσιακά προϊόντα υγιεινής διατροφής, διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας «ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ, Τομέας ΓΕΒ».
Η ενεργοποίηση λειτουργίας της, απαιτεί μία απλή διαδικασία εγγραφής, κατά την οποία ο πελάτης δηλώνει βασικά στοιχεία, όπως όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης, ΑΦΜ και email, ώστε να πραγματοποιηθεί η απαραίτητη ταυτοποίηση και να λάβει την επιβεβαίωση σύνδεσης.
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συνεχίζει να επενδύει, με συνέπεια, σε καινοτόμες υπηρεσίες που αναβαθμίζουν την ποιότητα εξυπηρέτησης και προσθέτουν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η ασφάλιση του αύριο είναι ήδη εδώ.