Η εκπομπή Ζουν Ανάμεσά μας με τον Αντώνη Πουγαρίδη φιλοξένησε τον Ευθύμιο Κτενίδη, Ιδρυτή του portal Macedonia West, ο οποίος είναι ιδρυτής της νέας πύλης προώθησης τοπικών προϊόντων της Δυτικής Μακεδονίας στο εξωτερικό.

Η αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων στο εξωτερικό μπορεί να δώσει νέα αναπτυξιακή πνοή στη Δυτική Μακεδονία, να συμβάλει στην ανάπτυξη του εσωτερικού πλούτου και να συμβάλλει στην απολιγνιτοποίηση, σημειώνει αρχικά ο ιδρυτής που ξεκίνησε προ διετίας έρευνα σε αγορές του εξωτερικού.

Συγκέντρωσε όλα τα δίκτυα διανομής από την Αυστραλία μέχρι την Αλάσκα και από την αργεντινή ως το Πεκίνο, ενώ προ μιας εβδομάδας έγινε η εναρκτήρια εκδήλωση, στην οποία στόχος ήταν  να φανεί πως «ο τόπος χρειάζεται ταυτότητα», όπως τόνισε. Παρουσιάστηκε το νέο site και τα μηνύματα όλων των θεσμικών φορέων (φορείς επιμελητηρίων, δήμαρχοι, βουλευτές, ΥΜΑΘ, πλήθος επιχειρηματιών και αρκετός κόσμος).

Στο site συμμετέχουν εταιρείες της Δ. Μακεδονίας, με στόχο την εξωστρέφεια και άνοδο των πωλήσεων στο εξωτερικό. Το site θα παρέχει στα συνεργαζόμενα προϊόντα τη δυνατότητα συμμετοχής στα μεγαλύτερα δίκτυα πωλήσεων του κόσμου, ώστε να κάνουν επιχειρηματικές συνεργασίες, συμβολή στην προώθηση των προϊόντων με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στο εξωτερικό, ενημερώσεις για τη ζήτηση των προϊόντων στο εξωτερικό, αλλά και παροχή βοήθειας σε εκθέσεις στο εξωτερικό (με στοχευμένες ενέργειες, προκειμένου να πάει κόσμος στα περίπτερα, ώστε οι επιχειρηματίες με τοπικά προϊόντα να έχουν αύξηση κερδών).

Στο Portal παρέχονται οι πληροφορίες στις εταιρείες της Δ. Μακεδονίας για συμμετοχή σε αναπτυξιακά προγράμματα, για επιχειρηματικά σχέδια και συνεργασία με πολυεθνικές εταιρείες που μπορεί να παρέχονται πακέτα για το digital marketing στο εξωτερικό. Επίσης, συνεργασία με το chef club ώστε chef να παίρνουν τοπικά προϊόντα και έχει κατοχυρωθεί όνομα στο υπουργείο ώστε να βγει το καλάθι της Δυτικής Μακεδονίας με τοπικά προϊόντα και μήνυμα «όλα καλά». Με συγκεκριμένη συσκευασία θα ταξιδεύουν τα τοπικά προϊόντα στο εξωτερικό με την εν λόγω φίρμα και το σλόγκαν.

Επίσης, σε μηνιαία βάση θα παρουσιάζονται σε αρκετές γλώσσες εταιρείες όπου θα παρουσιάζουν τα προϊόντα τους, με την έναρξη να κάνει η εταιρεία Pitenis. Θα ακολουθήσουν ο κρόκος Κοζάνης και άλλες εταιρείες.

Στόχος είναι να αυξηθούν τα προϊόντα της Δ. Μακεδονίας στο εξωτερικό, επανέλαβε ο κ. Κτενίδης.

X