Τελικά, όλα είναι ανοιχτά για την Περιφέρεια;  

Ένα δημοσίευμα της ενημερωτικής ιστοσελίδας in.gr την Κυριακή 1η Οκτωβρίου, με τον τίτλο “Δυτική Μακεδονία: εκλογικό «ντέρμπι» σε μια περιφέρεια που μαστίζεται από την ανεργία”, οδήγησε πολλούς απ’ όσους το διάβασαν να αναρωτηθούν:

Τελικά, όλα είναι ανοιχτά για την Περιφέρεια στις εκλογές της ερχόμενης Κυριακής;

και

Κάθε αποτέλεσμα είναι πιθανό;

***

Το δημοσίευμα, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο και στον e-ptolemeos.gr ( https://e-ptolemeos.gr/dytiki-makedonia-eklogiko-ntermpi-se-mia-perifereia-pou-mastizetai-apo-tin-anergia) βασιζόταν στα στοιχεία που αποκόμισε μια έρευνα της κοινής γνώμης που διενήργησε η Metron Analysis για το Cityhub.

Μια έρευνα που το βασικό της συμπέρασμα είναι πως οι περιφερειακές εκλογές στην περιοχή μας μόνο εύκολες δεν είναι για κανέναν, αλλά ένα πραγματικό ντέρμπυ ανάμεσα στο σημερινό Περιφερειάρχη κ. Γιώργο Κασαπίδη, την κ. Γεωργία Ζεμπιλιάδου και τον κ. Γιώργο Αμανατίδη.

***

Πριν μας προκύψει η έρευνα της Metron Analysis και τα όσα αυτή καταγράφει θα πρέπει να θυμίσουμε πως μέχρι σήμερα ακούστηκαν, αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις γράφηκαν κιόλας, πολλά και διάφορα όπως ήταν αυτά

τα περί αδιαφιλονίκητων φαβορί (σ. σ. με τον τίτλο του «φαβορί» ν’ αλλάζει χέρια τουλάχιστον δύο φορές),

τα περί είκοσι και πλέον μονάδων διαφοράς,

τα περί εκλογής από την πρώτη Κυριακή λόγω του ορίου του 43% (σ. σ. όποιος το πιάσει εκλέγεται από την 1η Κυριακή με βάση τον εκλογικό Νόμο), και

τα περί στοιχημάτων που προδικάζουν το αποτέλεσμα (σ. σ. για τα οποία γράφουμε πιο κάτω).

***

Η συγκεκριμένη έρευνα πάντως αποτυπώνει αυτό που ίσχυε μέχρι την ώρα που διεξήχθη και είναι πολύ πιθανό κάποια δεδομένα της ν’ αλλάξουν, ορισμένα πολύ, άλλα λίγο και άλλα καθόλου.

Ν’ αλλάξουν τόσο που να διαμορφώσουν ένα διαφορετικό τελικό αποτέλεσμα.

Μπορεί να έμειναν πέντε μέρες, αλλά στις εκλογικές αναμετρήσεις πολλά μπορούν να συμβούν, ακόμα και την ύστατη ώρα.

 

Ο ερχομός του κ. Μητσοτάκη και ο στόχος της συσπείρωσης.

Η εβδομάδα που διανύουμε είναι η πλέον κρίσιμη και γι’ αυτό προφανώς η Νέα Δημοκρατία επέλεξε να επισκεφτεί ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης τη Δυτική Μακεδονία προκειμένου να ενισχύσει τον υποψήφιο που στηρίζει επίσημα, τον κ. Γιώργο Κασαπίδη.

Το πόσο θα επηρεάσει θετικά την υποψηφιότητα του σημερινού Περιφερειάρχη ο ερχομός του Προέδρου της Κυβέρνησης και του κόμματος του κανένας δεν μπορεί να το εκτιμήσει με ακρίβεια και ειδικά προκαταβολικά.

***

Σύμφωνα πάντα με την έρευνα της Metron Analysis ο κ. Κασαπίδης αντλεί ψήφους κυρίως από τη Νέα Δημοκρατία, αλλά προφανώς υπάρχουν και απώλειες με ένα ποσοστό ψήφων (σ. σ. μικρό, μεγάλο;) να πηγαίνει και στους άλλους υποψήφιους.

Οπότε η έλευση του κ. Μητσοτάκη αυτό, λογικά, θα έχει ως στόχο. Να συσπειρώσει τους ψηφοφόρους του κόμματος του, στο μεγαλύτερο βαθμό που μπορεί να γίνει αυτό, και να περιορίσει τις διαρροές.

***

Στόχο τον οποίο υπηρέτησαν μέχρι τώρα και όλα τα άλλα κλιμάκια Υπουργών και στελεχών της Νέας Δημοκρατίας που ήρθαν στη Δυτική Μακεδονία το τελευταίο διάστημα, άλλα ανακοινώνοντας σειρά έργων και άλλα μπας και καταφέρουν να μεταπείσουν ορισμένους απ’ αυτούς που κρατούσαν αποστάσεις από την επίσημη επιλογή του κόμματος τους.

 

Περί στοιχήματος και άλλων… δαιμονίων!

Από τότε που μπήκε και επίσημα το στοίχημα στη ζωή μας, ήταν αναπόφευκτο πως κάποια μέρα θα συμπεριελάμβανε στο πεδίο δράσης του και τις διάφορες εκλογικές αναμετρήσεις.

Το ερώτημα βέβαια είναι πώς διαμορφώνεται ένα οποιοδήποτε πολιτικό- εκλογικό στοίχημα και αν οι εταιρείες που το συμπεριλαμβάνουν στο μενού τους έχουν πάντα την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση έτσι ώστε όποιον δίνουν ως φαβορί σε μια εκλογική διαδικασία να είναι και φαβορί.

***

Θέσαμε το ερώτημα αυτό σε ανθρώπους που είτε λόγω επαγγέλματος είτε λόγω επιλογής ασχολούνται καθημερινά με το στοίχημα και γνωρίζουν καλά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί.

Η απάντηση τους ήταν ότι ένα οποιοδήποτε στοίχημα λειτουργεί με βάση το ποντάρισμα!

Δηλαδή, όσα περισσότερα χρήματα ποντάρονται σε ένα συγκεκριμένο στοίχημα, τόσο περισσότερο και γρηγορότερα πέφτει η απόδοση του.

Για παράδειγμα, αν ένα στοίχημα δίνει αρχικά απόδοση δυο (2) μονάδων, μπορεί σύντομα να πέσει και στις 1,2 ή στις 1,15 μονάδες, αν το επιλέξουν αρκετοί που ευελπιστούν να κερδίσουν και γι’ αυτό επενδύουν πάνω του κάποια ποσά.

Αυτό σημαίνει πως αρχικά η εταιρεία μπορεί να διαμορφώνει την απόδοση ενός στοιχήματος δίνοντας μια τιμή αφού αξιολογήσει κάποια στοιχεία που έχει, αλλά δεν μειώνει από μόνη της την απόδοση του στοιχήματος επειδή εκτιμά ή πιστεύει πως το συγκεκριμένο στοίχημα αφορά ένα πολύ μεγάλο και ακλόνητο φαβορί, αλλά για να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες να χάσει η ίδια σε περίπτωση που επαληθευτεί.

Κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και με κάποιο άλλο στοίχημα που δίνεται με μεγαλύτερη απόδοση, αρκεί να βρεθούν αυτοί που θα το επιλέξουν, και τότε θα δούμε αποδόσεις που ξεκινάνε από τις 5 και 6 μονάδες, ίσως και παραπάνω, να πέφτουν, χωρίς να αποκλείεται και το ενδεχόμενο ένα αουτσάιντερ να γίνει ακόμα και φαβορί.

***

Αυτά σε ό,τι αφορά την εν γένει λειτουργία του στοιχήματος.

Το αν θα βγουν κερδισμένοι ή αν θα πάνε… κουβά όσοι ποντάρουν θα φανεί σύντομα.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X