Σ. Φελέκης: «Έχουμε τις βάσεις, τις υποδομές και ανθρώπους με όρεξη»

Η εκπομπή ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ με τον Αντώνη Πουγαρίδη φιλοξένησε στο στούντιο του True Story Radio, τον Στέλιο Φελέκη, Εκπαιδευτικό και Υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο με την ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΟΡΔΑΙΑ και τον Παναγιώτη Πλακεντά.

Ο ίδιος σε ηλικία μικρότερη των 30 ετών έγινε διευθυντής σε σχολείο, συνέχισε με σπουδές ενώ επέλεξε μετά από είκοσι έτη να επιστρέψει στον τόπο του, με την πολύτεκνη οικογένειά του για να ζήσει στον τόπο του. Όπως ανακοίνωσε μάλιστα ο Σύλλογος Πολυτέκνων πρόσφατα η δική του οικογένεια ήταν μια από τις δύο πολύτεκνες οικογένειες που επέστρεψαν.

«Μεγαλώσαμε και δεν αγαπήσαμε την Πτολεμαΐδα. Οι γονείς μας επέλεξαν να χτίσουν σε άλλες πόλεις, κάποιοι επενδύουν στη Χαλκιδική και τη Θεσσαλονίκη. Αυτό που μου δίδαξε η εμπειρία μου είναι ότι οι άνθρωποι στην Κρήτη που έμεινα οι άνθρωποι επενδύουν στον τόπο τους», τόνισε αρχικά, λέγοντας πως αυτό που τον έκανε να γυρίσει με την οικογένειά του γιατί «σαν την Πτολεμαΐδα δεν έχει»:

«Το τελευταίο διάστημα είδαμε ότι είναι φιλική προς τις οικογένειες, σχετικά οικονομική προς οικογένειες, τα σπίτια και οι κήποι μας, οι άνθρωποι εδώ είναι νοικοκύρηδες», σημείωσε, λέγοντας πως ο τόπος έχει βάσεις, σχολεία, υποδομές και ανθρώπους με όρεξη.

Αναφέρθηκε στην εκλογή του ως διευθυντή σε ηλικία μόλις 29 ετών, λέγοντας πως αυτό συνέβη και λόγω του τόπου (Σφακιά), έχοντας στο ενεργητικό του μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Σχολικών Μονάδων.

Δήλωσε έτοιμος να αναλάβει ευθύνες για όποιο πόστο τυχόν του ανατεθεί, λέγοντας έχει πρότερη εμπειρία από τη θητεία του στην Κρήτη. Μίλησε για τη σωστή λειτουργία μιας σχολικής επιτροπής και τι πρέπει να γίνεται ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα νομιμότητας και διαμερισμού των χρημάτων. Από 1/3 οι σχολικές επιτροπές παύουν και οι αρμοδιότητες περνούν στους δήμους.

Αναφέρθηκε στα προβλήματα που έχουν τα σχολεία σήμερα και τα χρήματα που παλεύουν να μοιραστούν σωστά, λέγοντας πως «θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το μηδέν και έπειτα με ανθρώπους που έχουν τη γνώση να περάσουμε στη διεκδίκηση χρημάτων ώστε να γίνουν έργα και μέσω ΕΣΠΑ».

Στην πόλη της Πτολεμαΐδας υπάρχουν ωστόσο σύγχρονες σχολικές μονάδες με πολύ καλές τάξεις, με υποδομές και εσωτερικά γυμναστήρια. «Υπάρχει η υποδομή, πρέπει να τη δουλέψουμε σωστά ώστε να την αναβαθμίσουμε», σημείωσε, μιλώντας και για τις λοιπές υποδομές που υπάρχουν, αλλά και τι μπορεί να γίνει περεταίρω.

Μίλησε, ακόμη, για την ανάγκη στήριξης των πολιτιστικών συλλόγων με έμψυχο δυναμικό , αλλά και την ανάγκη ανάδειξης των ομορφιών του τόπου, την ανάδειξη της βιβλιοθήκης της πόλης, την ύπαρξη παιδικής βιβλιοθήκης αλλά και στην έλλειψη υποδομών για χώρους υποδοχής των μαθητών.

Τέλος, μιλώντας για τη μείωση του σχολικού πληθυσμού στην Εορδαία , ο ίδιος τόνισε πως είναι θετικό ότι αντιλήφθηκε το πρόβλημα η πολιτική ηγεσία του τόπου. «Ο μαθητικός πληθυσμός στην Πτολεμαΐδα και τη Δ. Μακεδονία μειώνεται και εννοείται δεν μας αρέσει. Θα μπορούσε με αυτό το δεδομένο, κάθε σχολείο να δημιουργήσει τάξεις για κάποιες ειδικότητες (λ.χ. Αγγλικά, εικαστικά, θεατρική αγωγή), ώστε να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα. Σκοπός όμως είναι να είχαμε γεμάτα τα σχολεία. Φτάσαμε στο σημείο να διώξουμε εκπαιδευτικούς γιατί λείπουν τα παιδιά».

Με ένα μισθό 800 ευρώ στην Πτολεμαΐδα θα ζούσε κανείς καλύτερα από ό,τι στη Θεσσαλονίκη, τόνισε, λέγοντας πως πρώτα πρέπει να υπάρξουν δουλειές και επιχειρήσεις ώστε να δημιουργηθεί ανάπτυξη στον τόπο.

 

X