Πρόοδος στον Ε65 – 72,77% του Βόρειου Τμήματος είναι έτοιμο (Βίντεο)

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, που κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ,  έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δις ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου δύο (2) λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.

Με την παράδοση των νέων τμημάτων του  Ε65 τον Απρίλιο του 2024 , σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο  Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας. Σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα,  το Καρπενήσι, τα Τρίκαλα είναι πλέον προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, ενώ μια νέα αναπτυξιακή δυναμική θα δοθεί στον κορμό της χώρας.

Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών.  Για την κατασκευή τους λειτουργούν (δύο) 2 κεντρικές και (δύο) 2 υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.

Η γενική κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος, βρίσκεται στο 72,77% (στοιχεία  Μαρτίου  2025) .

    Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος 

 

Συνολική πρόοδος κατασκευής 72,77%.
Σήραγγες: 98,47%
Γέφυρες: 95,87%
Ασφαλτικά: 44,87%
Χωματουργικά: 85,33%

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος

Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ)
2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ)
23 Γέφυρες
14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις
3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για προστασία των μελισσοσμηνών και ενίσχυση της βιοποικιλότητας

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ανακοίνωσε, χθες, 23 Μαΐου 2025, την υπογραφή της υπ’ αριθ 136484 23-5-2025 (ΑΔΑ: 9ΖΗ34653ΠΓ-ΥΔΠ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την

Read More »

Σύλλογος Υπαλλήλων ΥΕΘΑ Δυτικής Μακεδονίας: Προβληματισμός για τη μετακίνηση μονάδας από το Αμύνταιο

Την έντονη ανησυχία του εκφράζει ο Σύλλογος Πολιτικών Υπαλλήλων ΥΕΘΑ/ΓΕΣ Δυτικής Μακεδονίας για την εξέλιξη της νέας αναδιοργάνωσης των Ενόπλων Δυνάμεων, εστιάζοντας στις επιπτώσεις που

Read More »

Πτολεμαΐδα: Παιδική δράση στην Ανθοκομική – «Είμαι σποράκι και θα γίνω λουλούδι» στο Παλιό Πάρκο

Στα πλαίσια της 24ης Ανθοκομικής έκθεσης Πτολεμαΐδας θα πραγματοποιηθεί δράση δραματοποιημένου και βιωματικού παιχνιδιού για παιδιά όλων των ηλικιών με τίτλο ” Είμαι σποράκι και

Read More »

Στη Δυτική Μακεδονία το δεύτερο Εργοστάσιο Τεχνητής Νοημοσύνης της Ελλάδας

Προς όφελος και της αγροτικής παραγωγής αναμένεται να λειτουργήσει το δεύτερο Εργοστάσιο Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα, στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας, καθώς πέραν του πυλώνα

Read More »
X