Ολοκληρώνεται το ράντισμα των σιτηρών, στον κάμπο της Εορδαίας (της Κούλας Πουλασιχίδου)

 Μετά την λίπανση των σιτηρών πριν από ένα μήνα , ακολούθησε το ράντισμα για τα ζιζάνια , προκειμένου να αποφευχθεί η ανάπτυξή τους.
Πρόκειται για μία άκρως απαραίτητη γεωργική εργασία , σύμφωνα με τους αγρότες καθώς η παρουσία ζιζανίων στα σιτηρά εμποδίζει την εξέλιξή τους. Αφού ολοκληρωθεί και το ράντισμα με τα ζιζανιοκτόνα , η επόμενη γεωργική εργασία θα είναι πλέον ο θεριζοαλωνισμός.
ΚΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΣΙΧΙΔΟΥ

Μια υπέροχη παρέα εύθυμων… κοριτσιών σε αναμνηστική ευκαιριακή φώτο – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ

Τα όμορφα αυτά … κοριτσάκια της φώτο μας, συμμαθήτριες και συμμαθητής, συγκεντρώθηκαν στην Πτολεμαϊδα για να γιορτάσουν μια ανεπανάληπτη επέτειο των μαθητικών τους χρόνων στο

Read More »