Μετρό Θεσσαλονίκης: Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο – Πότε ξεκινά

Σχεδόν έτοιμο να υποδεχθεί το επιβατικό κοινό είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που θα αλλάξει το συγκοινωνιακό πρόσωπο της πόλης.

Πιο κοντά από ποτέ βρίσκεται η εμπορική λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, μιας και το πρώτο εισιτήριο αναμένεται να κοπεί εντός του προσεχούς Νοεμβρίου.

Σύμφωνα, μάλιστα, με δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη, το τοπίο αναμένεται να διαλευκανθεί περαιτέρω στη ΔΕΘ, όπου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, θα δώσει τη συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων.

Επί του παρόντος, έχει ολοκληρωθεί η συντριπτική πλειονότητα των έργων που αφορούν το Μετρό, ενώ «τρέχουν» τα δοκιμαστικά δρομολόγια ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του συστήματος, το οποίο πέρα από υπερσύγχρονο φέρει και μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας, ειδικά από τη στιγμή που οι συρμοί θα κινούνται χωρίς οδηγό.

Η επέκταση προς Καλαμαριά αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2025, όπως πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.

Θυμίζουμε ότι η τιμή του εισιτηρίου στο Μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να ανέρχεται σε 0,90 ευρώ με διάρκεια 70 λεπτών, δηλαδή θα είναι φθηνότερο κατά 0,30 ευρώ από το ενιαίο εισιτήριο των 90 λεπτών του Μετρό της Αθήνας που κοστίζει 1,20 ευρώ.

Επιπλέον, όπως έχει ανακοινώσει η THEMA – κοινοπραξία της ιταλικής ATM και της γαλλικής Egis – που έχει αναλάβει τη διαχείριση και λειτουργία του Μετρό, κατά τη λειτουργία της βασικής γραμμής (Ν.Σ.Σ. – Νέα Ελβετία) η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι κάθε 2,5 λεπτά, ενώ με τη λειτουργία της επέκτασης και την έλευση των 15 επιπλέον συρμών (σήμερα είναι διαθέσιμοι 18 συρμοί) η συχνότητα θα μειωθεί στα 90 δευτερόλεπτα.

Θυμίζουμε ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει γραμμή μήκους 9,6 χλμ. και 13 σταθμούς από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Νέα Ελβετία.

Η γραμμή θα ξεκινάει από το κέντρο της πόλης και τον Ν.Σ.Σ., και ακολουθώντας τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία και Δελφών, θα καταλήγει στην περιοχή της Νέας Ελβετίας όπου θα συνδέεται με το αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Αναφορικά, τέλος, με την επέκταση προς Καλαμαριά, αυτή θα προσθέσει επιπλέον 5 σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα), αυξάνοντας το συνολικό μήκος της γραμμής στα 14,5 χλμ.

Πηγή: carandmotor.gr

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες σε φοιτητές

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ακαδημαϊκής αριστείας και της υποστήριξης της νέας γενιάς επιστημόνων, χορηγεί για δεύτερη συνεχή χρονιά υποτροφίες σε νεοεισερχόμενους φοιτητές

Read More »

Κοζάνη: Γιατρός δήλωσε ανάπηρος για να μειώσει τη διατροφή προς την πρώην σύζυγό του

Μια υπόθεση που έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον βρίσκεται στο μικροσκόπιο της Εισαγγελίας Κοζάνης, καθώς διερευνάται η διαδικασία απονομής ποσοστού αναπηρίας 73% σε γιατρό. Η συγκεκριμένη «αναπηρία»

Read More »

Σε εορταστικό κλίμα η κοπή πίτας του Πολιτιστικού Συλλόγου Πελαργού του Δήμου Αμυνταίου! (της Κούλας Πουλασιχίδου)

Στα πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης για την κοπή της παραδοσιακής Βασιλόπιτας, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πελαργού , προσκάλεσε στο βήμα για ένα σύντομο χαιρετισμό τον Πρόεδρο

Read More »

ΕΙΚΟΝΕΣ και ΜΝΗΜΕΣ φέρνει στην επιφάνεια το “Λεύκωμα Φωτογραφιών” του Γεωργίου Καζαντζή ! (ρεπορτάζ της Κούλας Πουλασιχίδου)

 Ανοιχτό παράθυρο στο μακρινό παρελθόν της Πτολεμαΐδας, αποτελεί το “Λεύκωμα Φωτογραφιών” του αεικίνητου συμπατριώτη μας Γεωργίου Καζαντζή φέρνοντας “ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΣ” όπως είναι και ο

Read More »
X