Η Marketing Greece και ο Δήμος Καστοριάς χαράζουν την τουριστική ταυτότητα του προορισμού

Την επισημοποίηση της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν η Marketing Greece και ο Δήμος Καστοριάς, από τη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της 39ης Philoxenia – Hotelia.

Κοινός στόχος αποτελεί η προβολή του προορισμού μέσα από εμπειρίες με ήπιο αποτύπωμα, οι οποίες προάγουν τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού.

Η Καστοριά, πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, προορισμός για όλες τις εποχές του έτους, με την πανέμορφη λίμνη της, τη λίμνη Ορεστιάδα, την πλούσια ιστορία της, την πολιτιστική της κληρονομιά, τα αρχοντικά της, τις παραδοσιακές της συνοικίες, τη γαστρονομία της και τα τοπικά της προϊόντα αλλά κυρίως με τη ζεστασιά και φιλοξενία που προσφέρουν οι κάτοικοί της, είναι ένας τόπος που υποστηρίζει τον βιώσιμο τουρισμό και τις ποικίλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Η αυθεντική Καστοριά, η οποία αποτελεί τουριστικό προορισμό, ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα, και μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Καστοριάς και της Marketing Greece, το προϊόν της αναβαθμίζεται και θέτει τα θεμέλια για να ταξιδέψει από άκρη σε άκρη της Ελλάδας αλλά και να εδραιωθεί στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γι’ αυτήν τη συνεργασία μας με το Δήμο Καστοριάς, διότι συμπεριλαμβάνεται στη στρατηγική μας να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε προορισμούς, πέρα των πολύ αναπτυγμένων, είτε προορισμών είτε περιοχών. Βρήκαμε πολύ καλό σύμμαχο το δήμαρχο Καστοριάς κ. Ιωάννη Κορεντσίδη, ο οποίος έχει δείξει πολύ μεγάλη πρόθεση να αναπτύξει το κομμάτι του τουρισμού στην πόλη του. Σ’ αυτό το πρώτο βήμα της συνεργασίας μας, θα συγκεντρώσουμε το απαραίτητο υλικό, με δημιουργούς περιεχομένου οι οποίοι μέσα από τα κανάλια τους θα προβάλλουν τον προορισμό Καστοριά. Παράλληλα, μέσα και από τα δικά μας κανάλια,  Discovergreece.com, το παραχθέν υλικό θα προβάλλεται και στο διεθνές κοινό» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece.

Όπως ο ίδιος επισήμανε στο πλαίσιο της ανακοίνωσης της συνεργασίας μεταξύ Marketing Greece και Δήμου Καστοριάς που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024, στο πλαίσιο της 39ης Philoxenia Hotelia, στη Θεσσαλονίκη, η καμπάνια που θα ‘τρέξει’ θα εντάσσεται στην πρωτοβουλία “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today”, η οποία ως στόχο έχει την προβολή εμπειριών με ήπιο αποτύπωμα, προάγοντας τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού.

Οι πολλαπλές εναλλακτικές μορφές τουρισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, καθιστούν την Καστοριά έναν αυθεντικό, θελκτικό προορισμό.

«Στόχος μας είναι να πάμε ακόμη παραπάνω την Καστοριά, μια Καστοριά που είναι, ήδη, τουριστικός προορισμός, αλλά σίγουρα δεν μπορούμε να μείνουμε στάσιμοι. Αυτή η απόφαση για τη συνεργασία μας με την Marketing Greece προήλθε μετά από ώριμη σκέψη το να συνεργαστούμε με έναν κορυφαίο τουριστικό οργανισμό, γέννημα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος» δήλωσε ο Δήμαρχος Καστοριάς, Ιωάννης Κορεντσίδης.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα που διαθέτει η Καστοριά συμπεριλαμβάνοντας το φυσικό της τοπίο, την πολιτιστική της κληρονομιά, τον Νεολιθικό Λημναίο Οικισμό στο Δισπηλιό, το Σπήλαιο του Δράκου, το Ενυδρείο, το τουριστικό πλοιάριο ‘Ολυμπία’ με τις εν πλω περιηγήσεις στην πανέμορφη λίμνη, την ασφάλεια που προσφέρει η πόλη.

Σημειώνεται ότι ο Δήμος Καστοριάς συμμετέχει στην 39η Philoxenia Hotelia που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη, 14 – 16 Νοεμβρίου, με δικό του Περίπτερο (Περίπτερο 15, stand B16).

Οι ώρες λειτουργίας της 39ης Philoxenia Hotelia για αύριο Σάββατο 16 Νοεμβρίου, είναι 10:00 – 19:00.

 

X