Η ΔΕΗ αλλάζει την εμπειρία του πελάτη

Έχοντας τις ανάγκες των πελατών στο επίκεντρο, η ΔΕΗ σχεδιάζει  να προσφέρει νέα προϊόντα, λύσεις προστιθέμενης αξίας, αλλά και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, όπως ανακοινώθηκαν στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, στις 13 Δεκεμβρίου.

 

Με στόχο την διευκόλυνση των πελατών της, η ΔΕΗ εισάγει προσωποποιημένη εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, νέα ηλεκτρονικά εργαλεία και εύχρηστο ψηφιακό λογαριασμό, πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης, αλλά και νέο ωράριο καταστημάτων.

 

Στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης, ανέφερε: ««Στη ΔΕΗ, έχουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Ακούμε ουσιαστικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες κάθε γενιάς, προσφέροντας διαφάνεια, προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία. Η στρατηγική της ΔΕΗ επικεντρώνεται στη δημιουργία μίας ολιστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών, πέρα από την απλή προμήθεια ενέργειας. Στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών, όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον και τους καταναλωτές εταιρεία. Γι’ αυτό φροντίζουμε διαρκώς να κάνουμε την καθημερινότητα των πελατών μας πιο εύκολη και ουσιαστικά καλύτερη».».

 

Προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση

 

Φιλοδοξώντας να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην εξυπηρέτηση πελατών, η ΔΕΗ σχεδιάζει νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πελάτη από έναν συγκεκριμένο, εξειδικευμένο εκπρόσωπο, ο οποίος θα διασφαλίζει προσωπική σχέση, βαθιά γνώση και άμεση ανταπόκριση. Στις αρχές του 2025, η υπηρεσία θα ξεκινήσει να παρέχεται δωρεάν, 24/7.

 

Καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός

 

Ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός, αλλά και ένας νέος κωδικός QR στον έγχαρτο λογαριασμό που θα οδηγεί σε βίντεο με ψηφιακή εκπρόσωπο (avatar) και θα επεξηγεί τα πεδία του λογαριασμού, θα τεθούν σε ισχύ από τη ΔΕΗ στο πρώτο τρίμηνο του 2025, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση χρεώσεων, κατανάλωσης και ιστορικού, καθώς και δυνατότητα άμεσης πληρωμής χωρίς σύνδεση σε εφαρμογή, διευκολύνοντας, τους πελάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.

 

ElectricianPass: Νέα υπηρεσία πιστοποίησης ηλεκτρικών εγκαταστάσεων

 

Η ΔΕΗ εγκαινιάζει την υπηρεσία ElectricianPass, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με αυτή την υπηρεσία, η απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) γίνεται εύκολα, γρήγορα και με την αξιοπιστία της ΔΕΗ. , με ραντεβού προσαρμοσμένο στη διαθεσιμότητα του πελάτη. Μέσα από το ElectricianPass οι πελάτες θα μπορούν να χρεώσουν την υπηρεσία στον λογαριασμό τους εφάπαξ ή με πλάνο δόσεων.

 

Καταστήματα: Πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης και νέο ωράριο

 

Η ΔΕΗ εγκαινιάζει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση, The Happy Act για την χαρτογράφηση χώρων, την εισαγωγή ειδικών σημάνσεων και την παροχή χώρων αποφόρτισης για την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με νευροδιαφορετικότητα.

 

Παράλληλα, παραμένοντας προσηλωμένη στην άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της και προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, η ΔΕΗ αλλάζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της από την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025. Τα καταστήματα πλέον θα λειτουργούν από τις 8:00 έως τις 15:00 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, ενώ κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή θα είναι ανοιχτά από τις 8:00 έως τις 20:00.

 

ΔΕΤΗΠ: Παρατείνεται η προθεσμία για έκπτωση στην τηλεθέρμανση

Η Δημοτική Επιχείρηση Τηλεθέρμανσης Πτολεμαΐδας (Δ.Ε.ΤΗ.Π.) του Δήμου Εορδαίας, ανακοινώνει ότι παρατείνεται η προθεσμία κατάθεσης αίτησης για την χορήγηση έκπτωσης στο κόστος τηλεθέρμανσης για πολίτες

Read More »

Ο αστυνομικός σκύλος «ΟΡΦΕΑΣ» ανίχνευσε περισσότερα ναρκωτικά στο σπίτι του 28χρονου διακινητή που συνελήφθη στην Καστοριά

Την Τρίτη (04-02-2025) τις μεσημβρινές ώρες, στο πλαίσιο συνεχιζόμενης ενδελεχούς έρευνας αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καστοριάς για την

Read More »

ΕΚΑΒ. Δ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: «Επιχειρησιακά ακάλυπτη η Β. Ελλάδα για εναέριες διασώσεις – αεροδιακομιδές»

Χωρίς καμία βάση ετοιμότητας επιφυλακής εναέριας έρευνας και διάσωσης μένει η Βόρεια Ελλάδα, μετά τις σχετικές μεταβολές που έγιναν σε βάσεις ετοιμότητας, όπως ανακοινώνει καταγγέλλει

Read More »

ΗΛΕΚΤΡΟΤΕC Φωτοβολταϊκά: Εξοικονομήστε ενέργεια και χρήματα – Εγκαταστάσεις σε όλη τη Δυτική Μακεδονία

Η ΗΛΕΚΤΡΟΤΕC Φωτοβολταϊκά αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία μελέτης, έγκρισης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών στη στέγη, στο χωράφι και σε επιχειρήσεις σε όλη τη Δυτική Μακεδονία. Με πολυετή

Read More »

Συγκαλεί το Πολιτικό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας ο Αμανατίδης- Η πρόταση Κουκουλόπουλου και οι προβληματισμοί στη ΖΕΠ

Την απόφαση να συγκαλέσει το Πολιτικό Συμβούλιο της Δυτικής Μακεδονίας, φαίνεται να έχει πάρει ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Αμανατίδης, ο οποίος τις τελευταίες ώρες έχει συνεχείς

Read More »

Κοζάνη: 56χρονος πούλησε φορτηγό που «φύλαγε» για σίδερα – Βρέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του

Από τη μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κοζάνης, εξιχνιάστηκε περίπτωση υπεξαίρεσης που διαπράχθηκε προγενέστερα της θερινής περιόδου του

Read More »
X