Δείτε ποιες ενέργειες μπορείτε να κάνετε πλέον ψηφιακά στην ΑΑΔΕ

Οι αλλαγές αυτές, που στοχεύουν στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, περιλαμβάνουν τη δυνατότητα αναδρομολόγησης των σχετικών αιτημάτων στις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να επιταχυνθεί η διεκπεραίωσή τους.

Σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οι Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, σε συνεργασία με τα Κέντρα Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.) Αττικής και Θεσσαλονίκης, θα αναλάβουν τη διαχείριση και διεκπεραίωση των ηλεκτρονικών αιτημάτων φορολογούμενων. Αυτά αφορούν, μεταξύ άλλων, τη χορήγηση, ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση ΑΦΜ, καθώς και την έκδοση ή επανεκτύπωση σχετικών βεβαιώσεων. Επιπλέον, οι υπάλληλοι των Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης θα έχουν πλέον εξουσιοδότηση να διεκπεραιώνουν και να υπογράφουν πράξεις και έγγραφα, συμβάλλοντας στη βελτίωση της λειτουργικότητας και ταχύτητας των διαδικασιών.

Ακολουθούν τα εξής παραδείγματα για την κατανόηση των τροποποιήσεων που επέφερε η ΑΑΔΕ για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών:

-Ένας πολίτης που έχει χάσει το ΑΦΜ του ή του έχει απενεργοποιηθεί μπορεί πλέον να υποβάλει αίτημα για την αναβίωση ή έκδοση νέου ΑΦΜ μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας της ΑΑΔΕ. Το αίτημα αυτό, εάν δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί από το αρχικό κέντρο εξυπηρέτησης, μπορεί να αναδρομολογηθεί σε άλλη αρμόδια υπηρεσία για ταχύτερη εξυπηρέτηση.

-Επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν νέα δραστηριότητα ή να αλλάξουν τα στοιχεία της υφιστάμενης επιχείρησής τους, όπως η έδρα ή το αντικείμενο εργασιών, μπορούν να το κάνουν ψηφιακά. Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση ή πρόβλημα με τη διεκπεραίωση του αιτήματος, αυτό θα αναδρομολογηθεί στις κατάλληλες υπηρεσίες για γρηγορότερη επίλυση.

-Ένας πολίτης που χάνει ή ξεχνά τον κλειδάριθμό του, απαραίτητο για την πρόσβαση στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, μπορεί να αιτηθεί επανέκδοσή του. Το αίτημα θα ανακατευθυνθεί στην αρμόδια υπηρεσία εάν προκύψει ανάγκη, διασφαλίζοντας γρήγορη απάντηση.

-Σε περίπτωση αλλαγής των προσωπικών στοιχείων ενός πολίτη, όπως το όνομα, η διεύθυνση ή τα στοιχεία επικοινωνίας, το αίτημα μπορεί να υποβληθεί ηλεκτρονικά και να διεκπεραιωθεί από την αρμόδια υπηρεσία, ακόμα και μέσω αναδρομολόγησης αν χρειαστεί.

Έρχονται 8 δισ. ευρώ από νέα ευρωπαϊκά ταμεία για περιβάλλον, ανάπτυξη, καθημερινότητα, κοινωνική συνοχή

Νέους ευρωπαϊκούς πόρους ύψους άνω των 8 δισεκ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε μισό Ταμείο Ανάκαμψης, εξασφαλίζει η κυβέρνηση με την ενεργοποίηση τριών ευρωπαϊκών ταμείων.

Read More »

Απρόσμενος έλεγχος αλκοτέστ στην Πτολεμαΐδα – Νέα στρατηγική από την Τροχαία (Φωτογραφίες)

Έναν ασυνήθιστο έλεγχο αλκοτέστ πραγματοποίησε αργά το απόγευμα της Δευτέρας η Τροχαία Πτολεμαΐδας, στην κεντρική πλατεία της πόλης. Όπως επισημαίνουν αξιωματικοί της υπηρεσίας, στόχος είναι

Read More »

Αυτό είναι το νέο νομοσχέδιο που αλλάζει τα πάντα στην εργασία – Οι 7+1 άξονες

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, ο Υφυπουργός Κώστας Καραγκούνης και ο Γενικός Γραμματέας Εργασιακών Σχέσεων Νίκος Μηλαπίδης παρουσίασαν σήμερα, σε συνέντευξη Τύπου,

Read More »
X