Α. Ορφανίδης: Marketing, ελληνικά brand names & η δημοσιογραφία στην Ελλάδα

Η εκπομπή Splash Brothers με τον Σάκη Καραδημούλα και τον Βαλάντη Τσούτσα φιλοξένησε τον Άγγελο Ορφανίδη. Ο Άγγελος Ορφανίδης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Κοινωνικής Διοίκησης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών με τίτλο “Digital Media Communication and Journalism” (Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης) και πλέον είναι Υποψήφιος Διδάκτορας στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Από τη φετινή διδακτική χρονιά είναι διδάσκων σε ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα με κύρια αντικείμενα διδασκαλίας το Marketing, την Επικοινωνία και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Είναι ιδρυτής και General Manager της εταιρείας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Advertary με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Στην ενδιαφέρουσα συζήτηση με άξονες το marketing, τη σημασία των ελληνικών brand names και τη σύγχρονη δημοσιογραφία, ο Άγγελος Ορφανίδης,  αναλύει τις εξελίξεις στον χώρο. Με έμφαση στη δυναμική παρουσία των social media στον αθλητισμό και τις επιχειρήσεις, ο Ορφανίδης επισημαίνει πώς τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία διαμορφώνουν τον τρόπο επικοινωνίας και προβολής, φέρνοντας επανάσταση στις παραδοσιακές πρακτικές.

 

Ολοκληρώνεται η πλατφόρμα για το «Εξοικονομώ» της Ακρινής- Ποια κόστη της Ενεργειακής θα επιβαρύνουν τους κατοίκους

Το Δεκέμβριο αναμένεται να ολοκληρωθεί η πλατφόρμα για το ειδικό πρόγραμμα «Εξοικονομώ» που αφορά την Ακρινή, σύμφωνα με το Διοικητή της ΕΥΔΑΜ, Πελοπίδα Καλλίρη, ο

Read More »

Αλέξανδρος και Μαρία-Ελένη Λυκουρέζου: Η δημόσια ακρόαση ως πράξη επανόρθωσης (Γράφει ο Αντώνης Μάριος ΠαΠαγιώτης)

Υπάρχουν στιγμές κατά τις οποίες η δημόσια έκθεση παύει να λειτουργεί ως επιτέλεση προβολής και μετατρέπεται σε χώρο αποκάλυψης εσωτερικών διεργασιών. Η συνέντευξη του Αλέξανδρου

Read More »
X