309 νέες θέσεις εργασίας σε δήμους

Την πρόσληψη 309 ατόμων σε δήμους της χώρας ενέκρινε το Υπουργείο Εσωτερικών, στο πλαίσιο του προγράμματος ενίσχυσης των δήμων και της αντιμετώπισης του προβλήματος της υποστελέχωσης των υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Εσωτερικών ενέκρινε την πρόσληψη συνολικά 309 ατόμων σε Δήμους και νομικά πρόσωπα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ) και συμβάσεις μίσθωσης έργου (ΣΜΕ).

Οι αποφάσεις που υπογράφηκαν στις 17 Σεπτεμβρίου από την Υφυπουργό Εσωτερικών κα Παρασκευή Χαραλαμπογιάννη αφορούν κυρίως υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα (καθαριότητα, ύδρευση, αποχέτευση) καθώς και υπηρεσίες με αντίτιμο, για την κάλυψη αναγκών των ΟΤΑ σε όλη τη χώρα.​‌‍

Πηγή: otanews.gr

ΣΗΠΕ: «Δώρον άδωρον» για τις περιφερειακές εφημερίδες το «Πρόγραμμα χρηματοδότησης»

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων για το πρόγραμμα στήριξης των ΜΜΕ: Προβληματικό, ανεπαρκές, περιορισμένο χρονικά και άκρως γραφειοκρατικό αποδεικνύεται τελικά το πολυαναμενόμενο Πρόγραμμα στήριξης

Read More »