Ως τις 7 Απριλίου οι αιτήσεις για τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία

Σε συνέχεια σχετικής ανακοίνωσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ενημερώνεται το κοινό ότι ξεκίνησε τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 η διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων από τον/την  γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή μαθητών και μαθητριών στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία.

Οι αιτήσεις αφορούν στις εισαγωγικές τάξεις (Α’ Γυμνασίου και Α’ Λυκείου) και μπορούν να υποβληθούν έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00, στον σύνδεσμο:

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/ps-peis-es

ή

https://depps.eservices.minedu.gov.gr,

όπου είναι διαθέσιμες όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής, καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής.

Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει τα εξής ενημερωτικά γραπτά μηνύματα (SMS) για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα διαγωνισθεί ο /η υποψήφιος/α, τον κωδικό της αίτησής του/της καθώς και τα αποτελέσματα του τεστ δεξιοτήτων και γνώσεων για την εισαγωγή στα  ΔΗΜ.Ω.Σ.

Την Παρασκευή 2 Μαΐου 2025 θα διενεργηθεί η δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση για την απόδοση του αριθμού προτεραιότητας για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στην περίπτωση εισαγωγής. Αντίστοιχα, την Κυριακή 4 Μαΐου 2025 θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις (γραπτή δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων) για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στις εισαγωγικές τάξεις (Α’ Γυμνασίου/ Α΄ Λυκείου) των ΔΗΜ.Ω.Σ.

Κατά τη διαδικασία των εξετάσεων, οι μαθητές/τριες θα αξιολογηθούν σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αντικείμενο της γραπτής δοκιμασίας (τεστ) είναι στοιχεία, τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη έχουν επεξεργασθεί και γνωρίζουν από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Ως εκ τούτου, δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης από τα σχολικά εγχειρίδια και οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία αλλά και ενδεικτικά θέματα προετοιμασίας για τις εξετάσεις, είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα: https://dedimos.minedu.gov.gr/

 

Η ΔΕΗ πρώτη ελληνική εταιρεία-μέλος του DIGITALEUROPE – Στο επίκεντρο η πράσινη και ψηφιακή μετάβαση της ενέργειας

Στο DIGITALEUROPE, τον κορυφαίο ευρωπαϊκό φορέα που εκπροσωπεί τους ψηφιακά εξελισσόμενους κλάδους εντάχθηκε πρόσφατα ο Όμιλος ΔΕΗ. Ως το πρώτο εταιρικό μέλος από την Ελλάδα,

Read More »

Στο “φουλ” οι εργασίες για τοποθέτηση ηλεκτροφωτισμού στην Οδό Βενιζέλου στην Πτολεμαΐδα (ρεπορτάζ της Κούλας Πουλασιχίδου)

Σε εξέλιξη βρίσκεται η εργολαβία για τοποθέτηση νέου ηλεκτροφωτισμού σε μεγάλο μέρος της Πτολεμαΐδας. Αυτές τις ημέρες οι εργασίες πραγματοποιούνται στην Οδό Βενιζέλου και συγκεκριμένα

Read More »

Θ. Κακουλίδης: Κάλεσμα στον κόσμο αύριο Εργατική Πρωτομαγιά στην πλατεία: “Να τιμήσουμε όσους αγωνίστηκαν”

Η εκπομπή Ραδιοεφημερίδα με την Αναστασία Κοτζακόλιου, φιλοξένησε τον Θεόδωρο Κακουλίδη – Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Πτολεμαΐδας, ο οποίος κάλεσε τον κόσμο να βρίσκεται στις

Read More »

Ο Νικόλαος Ντάβος στη «Ναυτεμπορική»: Οι προϋποθέσεις για την ενίσχυση της εγχώριας αγοράς πράσινου υδρογόνου

Στην ειδική έκδοση της naftemporiki.gr «Η Ενέργεια Αλλάζει το Περιβάλλον», ο Νικόλαος Ντάβος, Συνιδρυτής και Διαχειριστής του CluBE, γράφει για τις προϋποθέσεις για την ενίσχυση

Read More »

Το «ψηφιακό χάσμα» στη Δ. Μακεδονία έφερε διαφωνίες στην Περιφερειακή Επιτροπή – Ραφαηλίδης: «Η Περιφέρεια σήμερα είναι πίσω στις υπηρεσίες του gov.gr»

Αίτια διαφωνιών αποτέλεσε στην περιφερειακή επιτροπή Δ. Μακεδονίας, η εκτενής συζήτηση που έγινε γύρω από το «πράσινο φως» για την υπογραφή προγραμματικής σύμβασης που αφορά

Read More »
X