Χαλκιδική: Αγοράκι 13 μηνών πνίγηκε από φαγητό

Τραγωδία σημειώθηκε στην Χαλκιδική, όταν μωρό 13 μηνών έχασε τη ζωή του καθώς πνίγηκε με φαγητό. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για οικογένεια Σέρβων που έτρωγε σε εστιατόριο στον Όρμο Παναγιάς.

Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο και μετέφερε το μωρό, στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο βρέφος δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες και αρχικά έδειξε σημάδια βελτίωσης, ωστόσο, η κατάστασή του επιδεινώθηκε και κατέληξε.

Τα ακριβή αίτια θανάτου θα διαπιστωθούν από την νεκροψία-νεκροτομή.

Προανάκριση για το θέμα διενεργεί το ΑΤ Πολυγύρου.

Πηγή: https://www.iefimerida.gr

Πτολεμαΐδα: Βιωματικό εργαστήριο βιβλίου στη Δημοτική Βιβλιοθήκη με τους «Αλφαβητοδέτες»

Τους «Αλφαβητοδέτες», ένα δημιουργικό βιωματικό εργαστήριο για τις τέχνες του βιβλίου, υποδέχονται η Δημοτική Βιβλιοθήκη Πτολεμαΐδας και η ΚΟΙΝΣΕΠ Λαμπηδόνες. Η δράση θα πραγματοποιηθεί τη

Read More »

Το πρωτοσέλιδο του ΠΑΛΜΟΥ της Τετάρτης 17/6

Τοπαλίδης: “Επτά εταιρείες υπογράφουν εκτάσεις της ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ – Έρχονται ανακοινώσεις έως τον Σεπτέμβριο” Μ. Παπαδόπουλος: «Έρχεται Σκοπευτήριο Ολυμπιακών προδιαγραφών στα π. Ορυχεία» – Το μεγαλύτερο

Read More »