Το Π.Τ. του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Πτολεμαΐδας ενημέρωσε και “δρόσισε” τους πολίτες!

Με οδηγίες προστασίας από τον καύσωνα και συμβουλές για ασφαλές κολύμπι , αλλά και με προσφορά δροσερού εμφιαλωμένου νερού , το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Πτολεμαΐδας βρέθηκε την Τετάρτη 30 /7/25 κοντά στους μικρούς και μεγάλους Πολίτες .
Με την έγκριση και αρωγή του Προέδρου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Dr Αντωνίου Αυγερινού και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης των Πνιγμών, αλλά και λόγω του καύσωνα, Εθελοντές, ΔΣ και Μέλη του Π.Τ. Ε.Ε.Σ Πτολεμαΐδας , συνοδευόμενοι από την Πρόεδρο Κούλα Πουλασιχίδου, στάθηκαν στο πλευρό των Πολιτών μοιράζοντας φυλλάδια με χρηστικές πληροφορίες πρόληψης πνιγμών και προστασίας από τον καύσωνα, αλλά και με την προσφορά φιαλιδίων νερού στην Κεντρική Πλατεία της Πτολεμαΐδας και στο Καφέ “ΑΙΓΛΗ”. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις Σακχάρου και Αρτηριακής Πιέσεως. Η πολυμελής αποστολή του Ερυθρού Σταυρού Πτολεμαΐδας δέχθηκε τις ευχαριστίες των Πολιτών για τη συγκεκριμένη δράση της , αλλά και τα συγχαρητήρια για τη γενικότερη σημαντική συνεχή προσφορά του Τμήματος προς το συνάνθρωπο και προς την τοπική κοινωνία.
ΚΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΣΙΧΙΔΟΥ

Μια υπέροχη παρέα εύθυμων… κοριτσιών σε αναμνηστική ευκαιριακή φώτο – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ

Τα όμορφα αυτά … κοριτσάκια της φώτο μας, συμμαθήτριες και συμμαθητής, συγκεντρώθηκαν στην Πτολεμαϊδα για να γιορτάσουν μια ανεπανάληπτη επέτειο των μαθητικών τους χρόνων στο

Read More »