ΣΕΓΑΣ: Οι επίλεκτοι αθλητές που εντάσσονται στο πρόγραμμα άθλησης “Γυμνάζομαι με τους καλύτερους”

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δυτικής Μακεδονίας, συγχαίρει τους αθλητές της που επιλέχθηκαν και εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα του ΣΕΓΑΣ : ΝΕΑΡΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ – ΑΘΛΗΤΡΙΩΝ 14 – 17  ΕΤΩΝ   “ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ  ΜΕ ΤΟΥΣ  ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ”.

ΣΗΠΕ: «Δώρον άδωρον» για τις περιφερειακές εφημερίδες το «Πρόγραμμα χρηματοδότησης»

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων για το πρόγραμμα στήριξης των ΜΜΕ: Προβληματικό, ανεπαρκές, περιορισμένο χρονικά και άκρως γραφειοκρατικό αποδεικνύεται τελικά το πολυαναμενόμενο Πρόγραμμα στήριξης

Read More »