Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης SciArt από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας – Αφορά μαθητές και εκπαιδευτικούς

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας ανακοινώνει τη διοργάνωση του Προγράμματος Επαγγελματικής Ανάπτυξης SciArt, που θα πραγματοποιηθεί τους μήνες Φεβρουάριο έως Απρίλιο 2025. Το έργο SciArt εξερευνά τη διασταύρωση STEAM και Πολιτιστικής Κληρονομιάς, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στους μαθητές και μαθήτριες.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το έργο στο https://sci-art.eu.

 

ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ;

Οι δραστηριότητες έχουν διαμορφωθεί για μαθητές/μαθήτριες των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού και μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίου. Έτσι, στην επιμόρφωση μπορούν να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί, μεμονωμένοι ή σε ομάδες του ίδιου σχολείου:

Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δάσκαλοι/Δασκάλες και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, πχ. Εικαστικοί, Θεατρικής Αγωγής, Μουσικής, Πληροφορικοί).
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, διαφόρων ειδικοτήτων, όπως Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, Φιλόλογοι, Ιστορικοί, Τέχνης, Πληροφορικής, κ.ά.

Δήλωση Συμμετοχής

Συμπληρώστε αυτή τη φόρμα (εδώ) ή/και επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] για περισσότερες πληροφορίες. Θα υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων συμμετοχής.

Προθεσμία εγγραφής 19/1/2025.

Όλοι/όλες οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες θα λάβουν πιστοποιητικό συμμετοχής και επιμόρφωσης.

 

ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ;

Το Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης SciArt έχει διάρκεια 30 ωρών, από τις οποίες 15 ώρες δια ζώσης (εκ του σύνεγγυς στο χώρο της ΣΚΑΕΠ (Παιδαγωγικό) και εξ αποστάσεως μέσω zoom) και 15 ώρες ασύγχρονης εργασίας/μελέτης. Στο πλαίσιο του Προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να εφαρμόσουν τις δραστηριότητες στα σχολεία τους.

Συνολικά, το Πρόγραμμα θα διαρκέσει 3 μήνες (1 επιμόρφωση + 2 εφαρμογή), κατά τη διάρκεια των οποίων:

οι εκπαιδευτικοί θα επιμορφωθούν αρχικά στη διεπιστημονική διερευνητική προσέγγιση SciArt (1-28/2) και
στη συνέχεια (1/3-30/4), θα εφαρμόσουν την προσέγγιση SciArt και το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό στα σχολεία τους. Τα αποτελέσματα της διαδικασίας μάθησης και πειραματισμού θα αποτελέσουν τη βάση για τη δημιουργία πολυτροπικών και/ή ενισχυμένων με επαυξημένη πραγματικότητα (AR) ψηφιακών βιβλίων.

Τέλος, τον Μάιο του 2025, θα διοργανωθεί ανοιχτή εκδήλωση στη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών για την παρουσίαση της προσέγγισης SciArt και των αποτελεσμάτων, δίνοντας στους συμμετέχοντες/συμμετέχουσες εκπαιδευτικούς και μαθητές/μαθήτριες την ευκαιρία να μοιραστούν την εμπειρία τους, να ανταλλάξουν καλές πρακτικές και να δημιουργήσουν δίκτυα.

 

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΟΥ

Άγγελος Σοφιανίδης, ΕΔΙΠ ΠΤΝ, Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Επιστημονικά Υπεύθυνος.
Κωνσταντίνος Κασβίκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Διδακτική της Ιστορίας και του Πολιτισμού.
Ιωάννης Κασκαμανίδης, ΕΔΙΠ ΠΤΔΕ, Διδακτική των κοινωνικών επιστημών.
Χριστίνα Τσαλίκη, δρ., εκπαιδευτικός, Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.

 

Μαθητές της σχολικής εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ της Φλώρινας» θα κυκλοφορήσουν την Κυριακή με το αθηναϊκό “ΒΗΜΑ”

Η εκπομπή Ραδιοεφημερίδα με την Αναστασία Κοτζακόλιου, φιλοξένησε την Ειρήνη Κουρεμένου – Διευθύντρια 2ου ΓΕΛ Φλώρινας. Αφορμή αποτέλεσε το γεγονός ότι με το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί,

Read More »

Το πρωτοσέλιδο του ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ του Σαββάτου 25/1

Υγειονομικός Χάρτης: “Συνέργειες Νοσοκομείων και όχι άσκοπες μετακινήσεις ασθενών” Νέος Διοικητής στην Πυροσβεστική Δυτικής Μακεδονίας ο Ιωάννης Αμανατίδης (μέχρι πρότινος Διοικητής της Περιφ. Πυροσβεστικής Διοίκησης

Read More »

Επίδομα θέρμανσης: Γιατί το χάνουν όσοι μετακόμισαν – Πώς εξετάζει να λύσει το θέμα το υπουργείο Οικονομικών

Πρόβλημα στην είσπραξη του επιδόματος θέρμανσης διαπιστώνουν δικαιούχοι που άλλαξαν διεύθυνση κατοικίας μέσα στο 2024. Το protothema.gr έγινε δέκτης αναφορών από πολίτες οι οποίοι έκαναν

Read More »

Το τελετουργικό ΤΙΜ των εγκαινίων – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ (23/1)

Το Ιεροτελετουργικό των εγκαινίων τέλεσε  ο Μητροπολίτης μας κ.κ.. Καντιώτης Αυγουστίνος  βοηθούμενος από τον Πρωτοσύγκελο της Μητροπόλεως μας και σημερινό μας Μητροπολίτη, Πατέρα, Θεόκλητο, ενώ, οι Ιερείς  Εφραιμίδης Δημοσθένης,

Read More »
X