Ορειβατικό καταφύγιο Βλάστης: Από εγκαταλελειμμένη μονάδα σε σημείο αναφοράς για τους ορειβάτες (Φωτογραφίες)

Η Ορειβατική Λέσχη Εορδαίας γιορτάζει φέτος 20 χρόνια από την ανάληψη και μετατροπή της Θερινής Γεωκτηνοτροφικής Μονάδας Βλάστης σε ορειβατικό καταφύγιο. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2004, έπειτα από πρόταση του τότε προέδρου της Βλάστης, Κωνσταντίνου Τζούμαρη, και του διευθυντή της μονάδας, Ιωάννη Τσιώκα.

Με συνεχή παρουσία στην περιοχή, έντονη δραστηριότητα και στενή συνεργασία με κατοίκους και επαγγελματίες της Βλάστης, η Λέσχη κατάφερε να αναμορφώσει τις φθαρμένες εγκαταστάσεις, να διαμορφώσει τον εξωτερικό χώρο και να δημιουργήσει ένα ελκυστικό σημείο για μέλη και επισκέπτες. Το καταφύγιο διαθέτει πλέον πλήρως λειτουργικούς χώρους, καταπράσινο περιβάλλον και υποδομές για φιλοξενία, αποτελώντας αφετηρία για πλήθος ορειβατικών εξορμήσεων.

Ολυμπιάδα– Πρόεδρος Δ. Τουρούντζας: «Πρώτη φορά η αρκούδα μπήκε μέσα στο χωριό και σε αυλή σπιτιού»

Ανησυχία έχει προκαλέσει και στην Ολυμπιάδα Εορδαίας η πρόσφατη εμφάνιση αρκούδας εντός του οικισμού, καθώς, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Κοινότητας Δημήτρη Τουρούντζα, είναι η

Read More »

Ευ. Τσούκας: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για το εγκεφαλικό επεισόδιο – Πως να αναγνωρίσουμε τα σημάδια

Η εκπομπή ΡΑΔΙΟΕΦΗΜΕΡΙΔΑ με την Αναστασία Κοτζακόλιου φιλοξένησε τον Ευάγγελο Τσούκα, Νευρολόγο. Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από το εγκεφαλικό επεισόδιο και μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα

Read More »