Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για δωρεάν σίτιση πρωτοετών φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας

Οι πρωτοετείς φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας που επιθυμούν να σιτίζονται δωρεάν στα φοιτητικά εστιατόρια καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση:

forms.uowm.gr

 Διάστημα υποβολής: 18 – 28 Σεπτεμβρίου 2025

Απαραίτητη ολοκλήρωση εγγραφής, δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού & διαδικασία ακαδημαϊκής ταυτότητας (ΠΑΣΟ).

Όλα τα δικαιολογητικά υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά σε μορφή pdf.

Δείτε αναλυτικά δικαιολογητικά & οδηγίες στην ανακοίνωση στο site του Πανεπιστημίου.

Περισσότερα εδώ 

Ολυμπιάδα– Πρόεδρος Δ. Τουρούντζας: «Πρώτη φορά η αρκούδα μπήκε μέσα στο χωριό και σε αυλή σπιτιού»

Ανησυχία έχει προκαλέσει και στην Ολυμπιάδα Εορδαίας η πρόσφατη εμφάνιση αρκούδας εντός του οικισμού, καθώς, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Κοινότητας Δημήτρη Τουρούντζα, είναι η

Read More »

Ευ. Τσούκας: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για το εγκεφαλικό επεισόδιο – Πως να αναγνωρίσουμε τα σημάδια

Η εκπομπή ΡΑΔΙΟΕΦΗΜΕΡΙΔΑ με την Αναστασία Κοτζακόλιου φιλοξένησε τον Ευάγγελο Τσούκα, Νευρολόγο. Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από το εγκεφαλικό επεισόδιο και μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα

Read More »