Μποδοσάκειο: Ανέλαβαν καθήκοντα μια φυσικοθεραπεύτρια και δύο νοσηλευτές

Ανέλαβαν καθήκοντα σήμερα στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας μια ΤΕ Φυσικοθεραπεύτρια για τις ανάγκες της ορθοπεδικής Κλινικής  και δύο ΤΕ Νοσηλευτές για την περαιτέρω ενίσχυση της Νοσηλευτικής υπηρεσίας.

Ο διοικητής του Νοσοκομείου Γιάννης Κετικίδης, σε ανάρτησή του, ευχαριστεί την 3η ΥΠΕ και τον Διοικητή Δημήτρη Τσαλικάκη καθώς και την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και την ΓΓ Υπηρεσιών Υγείας για την άμεση ανταπόκριση.

Επίσης, ο κ. Κετικίδης αναφέρει πως ξεκινά το ειδικό ιατρείο αγγειακών προσπελάσεων με έναρξη την Τρίτη 01 Ιουλίου πρωινό ωράριο και κατόπιν ραντεβού στο τηλεφωνικό κέντρο 246351101. Το ιατρείο θα γίνεται δυο φόρες τον μήνα την πρώτη και την τρίτη ημερολογιακή τρίτη κάθε μήνα. Υπεύθυνοι λειτουργίας του ιατρείου: Ο κ. Π. Θεοδωρίδης, Αγγειοχειρουργός και ο κ. Ο. Τσιριπίδης, Δ/ντης Χειρουργικής Κλινικής.

 

Μια υπέροχη παρέα εύθυμων… κοριτσιών σε αναμνηστική ευκαιριακή φώτο – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ

Τα όμορφα αυτά … κοριτσάκια της φώτο μας, συμμαθήτριες και συμμαθητής, συγκεντρώθηκαν στην Πτολεμαϊδα για να γιορτάσουν μια ανεπανάληπτη επέτειο των μαθητικών τους χρόνων στο

Read More »