Μάχη για τη ζωή του δίνει 76χρονος που του επιτέθηκε ροτβάιλερ

Στο νοσοκομείο ΚΑΤ διακομήστηκε διασωληνωμένος ένας 76χρονος άνδρας, έπειτα από άγρια επίθεση που δέχθηκε χθες στην Καλαμάτα από τον ίδιο του τον σκύλο. Η κατάσταση της υγείας του χαρακτηρίζεται κρίσιμη, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, οι διασώστες χρειάστηκαν σχεδόν μία ώρα για να καταφέρουν να τον απελευθερώσουν από το ζώο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο άτυχος άνδρας είχε πάει χθες το μεσημέρι, γύρω στις 13:00 να περιποιηθεί τα τραύματα που είχε ο σκύλος. Κατά τη διάρκεια που εισήλθε στον χώρο όπου βρισκόταν ο σκύλος ράτσας ροτβάιλερ του επιτέθηκε προκαλώντας του βαρύτατατα τραύματα. Η οικογένεια του 76χρονου δηλώνει ότι είχε στην κατοχή της το συγκεκριμένο σκύλο για περισσότερα από 10 χρόνια και ήταν αιφνίδια η επίθεση. Ωστόσο, υπάρχουν πληροφορίες ότι ο σκύλος δεν είχε τη φροντίδα που έπρεπε. Όπως είναι φυσικό, η τοπική κοινωνία είναι σοκαρισμένη.

ΣΗΠΕ: «Δώρον άδωρον» για τις περιφερειακές εφημερίδες το «Πρόγραμμα χρηματοδότησης»

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων για το πρόγραμμα στήριξης των ΜΜΕ: Προβληματικό, ανεπαρκές, περιορισμένο χρονικά και άκρως γραφειοκρατικό αποδεικνύεται τελικά το πολυαναμενόμενο Πρόγραμμα στήριξης

Read More »