Λίγο πριν την αναχώρηση από το γραφικό Λιμάνι της Καβάλας , προς τη μαγευτική Λήμνο..

Όμορφες εικόνες μεταφέρει η δημοσιογράφος Κούλα Πουλασιχίδου από το γραφικό λιμάνι της Καβάλας, λίγο πριν την αναχώρηση για Λήμνο!

ΣΗΠΕ: «Δώρον άδωρον» για τις περιφερειακές εφημερίδες το «Πρόγραμμα χρηματοδότησης»

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων για το πρόγραμμα στήριξης των ΜΜΕ: Προβληματικό, ανεπαρκές, περιορισμένο χρονικά και άκρως γραφειοκρατικό αποδεικνύεται τελικά το πολυαναμενόμενο Πρόγραμμα στήριξης

Read More »