Θεσσαλονίκη: «Φως» σε 11χρονο χάρισε ο 14χρονος που πνίγηκε στον Άραχθο

Συνεχίζει να δίνει ζωή, μετά τον θάνατο του, ο 14χρονος που πνίγηκε πριν λίγες ημέρες στον Άραχθο, ύστερα από τη συγκινητική απόφαση της οικογένειας του να δοθούν όργανα του για μεταμόσχευση.

Σήμερα το μεσημέρι, στην Πανεπιστημιακή Οφθαλμολογική Κλινική του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η μεταμόσχευση κερατοειδούς του 14χρονου, σε έναν 11χρονο.

«Η επέμβαση πήγε πάρα πάρα πολύ καλά» ανέφερε αμέσως μετά την ολοκλήρωση του χειρουργείου , ο χειρουργός οφθαλμίατρος Δημήτριος Μικρόπουλος ,σε σύντομη δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ο 11χρονος αντιμετώπιζε πρόβλημα όρασης λόγω «τρύπας» που είχε δημιουργηθεί στον κερατοειδή του.

Πηγή: grtimes.gr

ΣΗΠΕ: «Δώρον άδωρον» για τις περιφερειακές εφημερίδες το «Πρόγραμμα χρηματοδότησης»

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων για το πρόγραμμα στήριξης των ΜΜΕ: Προβληματικό, ανεπαρκές, περιορισμένο χρονικά και άκρως γραφειοκρατικό αποδεικνύεται τελικά το πολυαναμενόμενο Πρόγραμμα στήριξης

Read More »