Η Σιάτιστα γιορτάζει τον Δεκαπενταύγουστο με τους Καβαλάρηδες (Φωτογραφίες)

Η Δυτική Μακεδονία εορτάζει την Κοίμηση της Θεοτόκου, με τη Σιάτιστα να βρίσκεται στο επίκεντρο των εκδηλώσεων. Ο Δεκαπενταύγουστος στην πόλη συνοδεύεται από το ξεχωριστό δρώμενο των Καβαλάρηδων, μια παράδοση που ενώνει τη θρησκευτική ευλάβεια με τη χαρά της κοινότητας.

Κάθε χρόνο, οι καβαλάρηδες ξεκινούν το προσκύνημα προς το μοναστήρι της Παναγίας του Μικροκάστρου, αφιερωμένο στην Κοίμηση της Θεοτόκου. Η διαδρομή ολοκληρώνεται με την επιστροφή στη Σιάτιστα, όπου οι δρόμοι γεμίζουν με πολύχρωμα άλογα, παραδοσιακές φορεσιές και μουσικές.

Οι εκδηλώσεις καταλήγουν σε γλέντια στις συνοικίες και τις γειτονιές της πόλης, όπου ντόπιοι και επισκέπτες συμμετέχουν σε ένα γιορτινό κλίμα, τιμώντας τόσο την Παναγία όσο και την τοπική πολιτιστική κληρονομιά. Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργος Αμανατίδης, απηύθυνε ευχές για χρόνια πολλά με υγεία και δύναμη σε όλους τους Δυτικομακεδόνες.

Μια υπέροχη παρέα εύθυμων… κοριτσιών σε αναμνηστική ευκαιριακή φώτο – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ

Τα όμορφα αυτά … κοριτσάκια της φώτο μας, συμμαθήτριες και συμμαθητής, συγκεντρώθηκαν στην Πτολεμαϊδα για να γιορτάσουν μια ανεπανάληπτη επέτειο των μαθητικών τους χρόνων στο

Read More »