Η πορεία διαμαρτυρίας για το Μποδοσάκειο νοσοκομείο

Μετά την συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην κεντρική πλατεία με θέμα την ενίσχυση του Μποδοσάκειου, ακολούθησε πορεία των διαμαρτυρόμενων στο κέντρο της Πτολεμαΐδας:

 

ΣΗΠΕ: «Δώρον άδωρον» για τις περιφερειακές εφημερίδες το «Πρόγραμμα χρηματοδότησης»

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων για το πρόγραμμα στήριξης των ΜΜΕ: Προβληματικό, ανεπαρκές, περιορισμένο χρονικά και άκρως γραφειοκρατικό αποδεικνύεται τελικά το πολυαναμενόμενο Πρόγραμμα στήριξης

Read More »