Ευλογιά: Δύο συλλήψεις κτηνοτρόφων, από το Α.Τ. Εορδαίας, για παραβίαση περιοριστικών μέτρων

Γεγονός είναι οι πρώτες συλλήψεις κτηνοτρόφων στο Νομό Κοζάνης για παραβίαση των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν, ενάντια στην εξάπλωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων.

Το συμβάν έγινε, σύμφωνα με πληροφορίες το απόγευμα της Τρίτης σε περιοχή της Εορδαίας, όπου και αστυνομικοί του οικείου Α.Τ. μετά από σχετική καταγγελία, προχώρησαν σε δύο συλλήψεις.

Πληροφορίες του «Π» τονίζουν πως πρόκειται, όπως όλα δείχνουν, για μετακινούμενους κτηνοτρόφους που κάνουν ελεύθερη βοσκή κοπαδιών και δεν έχουν κτηνοτροφική μονάδα στην περιοχή.

Τα δύο άτομα συνελήφθησαν στο πλαίσιο του αυτοφώρου και αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα, μέχρι να δικαστούν.

Η καραντίνα για την ευλογιά των αιγοπροβάτων είναι σε ισχύ στο Ν. Κοζάνης μέχρι και τις 22 Νοεμβρίου.

ΣΗΠΕ: «Δώρον άδωρον» για τις περιφερειακές εφημερίδες το «Πρόγραμμα χρηματοδότησης»

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων για το πρόγραμμα στήριξης των ΜΜΕ: Προβληματικό, ανεπαρκές, περιορισμένο χρονικά και άκρως γραφειοκρατικό αποδεικνύεται τελικά το πολυαναμενόμενο Πρόγραμμα στήριξης

Read More »