Την ορκωμοσία δύο νέων στελεχών του Μποδοσάκειο ανακοίνωσε ο Διοικητής Ιωάννης Κετικίδης με ανάρτησή του στο Facebook καλωσορίζοντάς τους. Ένα στέλεχος διοικητικού προσωπικού και ένας φαρμακοποιός εντάχθηκαν στο δυναμικό του Νοσοκομείου, ενώ όπως αναφέρεται στην ανάρτηση αναμένεται να έρθει Βιοπαθολόγος και Νεφρολόγος.
Συγκεκριμένα:
Νέα ενίσχυση για το Νοσοκομείο Πτολεμαϊδας «Μποδοσάκειο».
Έδωσαν όρκο και ανέλαβαν καθήκοντα 1 ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού η κ. Παπαδοπούλου Χριστίνα-Ιωάννα και 1 ΠΕ Φαρμακοποιών ο κ. Παπαδημητρίου Χαράλαμπος.
Τους καλωσορίζουμε και ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία.
Επίσης εκτός από τον επικουρικό Ουρολόγο που ορκίστηκε, περιμένουμε άμεσα έναν Βιοπαθολόγο και έναν Νεφρολόγο.
Το Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας ενισχύεται σε προσωπικό σε όλους τους τομείς.