ΔΕΥΑΚ: Αποκαταστάθηκε η βλάβη σε Μαυροδέντρι και Ποντοκώμη – Κανονικά η υδροδότηση

Η Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης ενημερώνει όσους διαμένουν και δραστηριοποιούνται στις Τοπικές Κοινότητες  Μαυροδενδρίου & Ποντοκώμης, ότι από το βράδυ της Τετάρτης 30/7/2025 αποκαταστάθηκε η βλάβη στο Κεντρικό Αντλιοστάσιο ύδρευσης και ως εκ τούτου η υδροδότηση γίνεται κανονικά.

Η Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης για προληπτικούς λόγους, εφιστά την προσοχή σε όλους τους καταναλωτές να κάνουν λογική και συνετή χρήση του νερού, αποφεύγοντας την άσκοπη κατανάλωση.

Η διαφύλαξη του νερού είναι υπόθεση όλων μας.

Μια υπέροχη παρέα εύθυμων… κοριτσιών σε αναμνηστική ευκαιριακή φώτο – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ

Τα όμορφα αυτά … κοριτσάκια της φώτο μας, συμμαθήτριες και συμμαθητής, συγκεντρώθηκαν στην Πτολεμαϊδα για να γιορτάσουν μια ανεπανάληπτη επέτειο των μαθητικών τους χρόνων στο

Read More »