Δήμος Βοΐου: Σύμβαση για την ανακαίνιση των ΚΕΠ

Στην υπογραφή σύμβασης για την προμήθεια υλικών και εξοπλισμού για την ανακαίνιση των Κ.Ε.Π. του Δήμου Βοΐου με ποσό 65.392,87 € πλέον ΦΠΑ προχώρησε ο Δήμαρχος  Βοΐου Χρήστος Ζευκλής  με τον ανάδοχο του έργου Αθανάσιο Καραβελιά.

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια υλικών και εξοπλισμού για την ανακαίνιση των κτιριακών υποδομών των ΚΕΠ του Δήμου Βοΐου μέσω αντίστοιχων εργασιών (ανακαινίσεις δαπέδων, φωτιστικών σωμάτων, προμήθεια επίπλων, εγκατάσταση επιγραφών κ.α.), στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» από τους Δήμους της χώρας.

Οι ανακαινίσεις αφορούν και τα τέσσερα (04) Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που εδρεύουν στο Δήμο Βοΐου, δηλαδή το ΚΕΠ Σιάτιστας, Γαλατινής, Νεάπολης και Τσοτυλίου.

Τα έργα θα ξεκινήσουν άμεσα και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα σε 4 μήνες.

 

Ολυμπιάδα– Πρόεδρος Δ. Τουρούντζας: «Πρώτη φορά η αρκούδα μπήκε μέσα στο χωριό και σε αυλή σπιτιού»

Ανησυχία έχει προκαλέσει και στην Ολυμπιάδα Εορδαίας η πρόσφατη εμφάνιση αρκούδας εντός του οικισμού, καθώς, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Κοινότητας Δημήτρη Τουρούντζα, είναι η

Read More »

Ευ. Τσούκας: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για το εγκεφαλικό επεισόδιο – Πως να αναγνωρίσουμε τα σημάδια

Η εκπομπή ΡΑΔΙΟΕΦΗΜΕΡΙΔΑ με την Αναστασία Κοτζακόλιου φιλοξένησε τον Ευάγγελο Τσούκα, Νευρολόγο. Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από το εγκεφαλικό επεισόδιο και μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα

Read More »