Δήμος Βοΐου: Αυτόματο σύστημα άρδευσης στο γήπεδο Νεάπολης

Ξεκίνησαν οι εργασίες για την εγκατάσταση αυτόματου υπόγειου συστήματος άρδευσης στο δημοτικό γήπεδο της Νεάπολης.

Στόχος της παρέμβασης είναι η αυτοματοποίηση της διαδικασίας που δεν θα απαιτεί ανθρώπινη παρουσία και σε ώρες που θα ελαχιστοποιεί τα προβλήματα που δημιουργούνταν από την υπεράντληση ποσοτήτων νερού, που οδηγούσαν σε έλλειψη νερού σε κατοικίες πέριξ του γηπέδου.

Η χρηματοδότηση προέρχεται από ίδιους πόρους.

 

Μια υπέροχη παρέα εύθυμων… κοριτσιών σε αναμνηστική ευκαιριακή φώτο – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ

Τα όμορφα αυτά … κοριτσάκια της φώτο μας, συμμαθήτριες και συμμαθητής, συγκεντρώθηκαν στην Πτολεμαϊδα για να γιορτάσουν μια ανεπανάληπτη επέτειο των μαθητικών τους χρόνων στο

Read More »