Έγκριση έργου 100.000 ευρώ για την αναβάθμιση ψηφιακών υποδομών στο «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας

Σημαντική απόφαση έλαβε η 37η Περιφερειακή Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, εγκρίνοντας την υποβολή πρότασης στο ΕΑΠ 2017-2021 για το έργο «Αναβάθμιση υπηρεσιών διαδικτύου και ασφάλειας δεδομένων του Γενικού Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας Μποδοσάκειο», προϋπολογισμού 100.000 ευρώ.

Όπως δήλωσε ο Διοικητής του Νοσοκομείου κ. Γιάννης Κετικίδης, πρόκειται για μια παρέμβαση που ενισχύει τον ψηφιακό μετασχηματισμό και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υγείας, προστατεύοντας παράλληλα τα προσωπικά δεδομένα των ασθενών. «Η ενίσχυση της ψηφιακής υποδομής του Μποδοσάκειου συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και στηρίζει την ψηφιακή μετάβαση του Συστήματος Υγείας», τόνισε χαρακτηριστικά.

Η δράση χρηματοδοτείται πλήρως από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για 8 έως 12 Ιουνίου

Κατά την περίοδο 8 έως 12 Ιουνίου, θα καταβληθούν συνολικά 69.437.917,18 ευρώ σε 84.334 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης. Ειδικότερα από τον e-ΕΦΚΑ:

Read More »

Μια υπέροχη παρέα εύθυμων… κοριτσιών σε αναμνηστική ευκαιριακή φώτο – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ

Τα όμορφα αυτά … κοριτσάκια της φώτο μας, συμμαθήτριες και συμμαθητής, συγκεντρώθηκαν στην Πτολεμαϊδα για να γιορτάσουν μια ανεπανάληπτη επέτειο των μαθητικών τους χρόνων στο

Read More »